27
استاندار آذربایجان شرقی:

درخواست استاندار آذربایجان‌شرقی برای نقش‌آفرینی بیشتر شهرداری در مبارزه با کرونا

  • کد خبر : 8225
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
درخواست استاندار آذربایجان‌شرقی برای نقش‌آفرینی بیشتر شهرداری در مبارزه با کرونا
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز نقش بسیار مهمی در اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا دارند، اما این نقش آفرینی باید بیشتر شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی  روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با وی در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهر، گفت: وضعیت بیماری کرونا در کل کشور و استان نگران‌کننده است؛ اما در عین حال میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز نسبت به هفته قبل بیشتر شده و امیدواریم شاهد روند کاهشی کرونا در روزهای آینده باشیم.
 
وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر در مراکز استان‌ها، گفت: این ستاد به استان‌ها اجازه داده است که در برخی شهرهای بزرگ هم این محدودیت‌ها را اعمال کنند و احتمالاً در آذربایجان شرقی هم پنج شهر مشمول این محدودیت‌ها خواهند شد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در بحث کرونا، معیشت مردم نیز به اندازه سلامت آنان اهمیت دارد، افزود: هر تغییر کوچکی در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی می‌تواند در معیشت مردم اثرگذار باشد و اعمال محدودیت‌ها باید با توجه به این مسأله صورت گیرد.
 
وی با تأکید بر مشارکت و نقش‌آفرینی شهرداری و شورای شهر تبریز در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا مجوزهای لازم برای نقش‌آفرینی شهرداری در اعمال محدودیت‌ها را صادر می‌کند.
 
اعضای شورای شهر و شهردار تبریز هم در این نشست آمادگی خود را برای همکاری با ستاد استانی مقابله با کرونا و حل مشکلات احتمالی در زمینه اعمال محدودیت‌های جدید در تبریز اعلام کردند.
 
عباسعلی درستی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، جدیت در اعمال محدودیت‌های کرونایی را خواستار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.