6
مدیر عامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده‌نگر:

راه‌اندازی سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 7544
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۵۵
راه‌اندازی سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه آذربایجان شرقی
مدیر عامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده‌نگر با اشاره به راه2 اندازی سامانه مقایسه و خرید آنلاین گفت: این سامانه ارائه دهنده آنلاین خدمات بیمه‌ای از طرف شرکت‌های بیمه‌گر برای عموم مردم است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ایوب توحیدنیا، مدیر عامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز، گفت: ما در منطقه شمالغرب کشوراولین شرکتی هستیم که درزمینه بیمه از سوی پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی برای استقرار در مرکز رشد فن آوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پذیرفته شدیم
 
توحیدنیا با اشاره به راه اندازی سامانه مقایسه وخرید آنلاین بیمه تحت عنوان «بیمه سی» مطرح کرد: این سامانه ارائه دهنده‌ آنلاین خدمات بیمه‌ای از طرف شرکت های بیمه‌گر برای عموم مردم است که علاوه بر ارائه انواع بیمه نامه ها، بیمه نامه کروناوبیمه نامه درمان تکمیلی خانواده نیز ارائه میشود.
 
مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی آینده نگر تبریز در ادامه مطرح کرد: عموم مردم با توجه به گسترش ویروس کرونا، به جای اینکه بصورت حضوری به مراکزودفاتر بیمه مراجعه کنند می توانند به صورت آنلاین با مراجعه به سایت www.Bimasi.ir و یانصب اپلیکیشن آن درگوشی همراه از خدمات بیمه مورد نیاز بهره مند شوند.
 
توحیدنیا خاطرنشان کرد: هدف ما از استقرار در مرکز رشد فن آوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ارائه راهکارهای نوین برای انجام خدمات آنلاین بیمه ای ،آموزش وفرهنگسازی عمومی درحوزه بیمه واستفاده ازظرفیت های علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای رشد و توسعه بیمه و ارائه خدمات دانش بنیان در حوزه خدمات بیمه است.
 
توحیدنیا در ادامه افزود: بیمه نامه هایی که در این سامانه ارائه می شود بیمه نامه هایی هستند که از سوی شرکت های بیمه بازرگانی صادرمیگردند و ما به عنوان کارگزاربیمه ی دارای پروانه فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مشاور بیمه ای بیمه گذاران براساس نیاز های عموم مردم بیمه نامه ها را طراحی وارائه می نماییم.
 
 
وی ادامه داد: بیمه گذار با مراجعه به سامانه بیمه سی می تواند نیازهای بیمه که ما به زبان ساده طراحی کرده ایم را به صورت آنلاین مقایسه و ازشرکت بیمه منتخب خود خریداری کنید.
 
توحیدنیا درباره ارایه بیمه نامه کرونا یادآورشد: بیمه نامه حوادث برای این کار طراحی شده است که با پوشش بیماری کرونا ارائه می شود و هزینه های شامل بستری وغرامت روزانه بستری در بیمارستان به خاطر کرونا و فوت فرد را علاوه بر حوادث پوشش می دهد.
 
وی تاکید کرد: بیمه سی سامانه مقایسه آنلاین بیمه بوده بیمه گذار برای دریافت اطلاعات بیمه نیاز نیست به تک تک شرکت های بیمه مراجعه کند و تمام بحث مقایسه ی قیمت وشرایط خدما ت بیمه در سامانه بیمه سی ارائه شده است.
 
توحیدنیا بیان کرد: با توجه به اینکه بیمه مرکزی بیمه نامه فیزیکی را حذف کرده است در این سامانه وقتی بیمه نامه بیمه گذار صادر می شود در پروفایل بیمه گذار بارگذاری می شود و مشتری با مراجعه به سایت و وارد کردن مشخصات اطلاعات بیمه نامه را مشاهده وآن رادریافت و حتی می تواند اصالت آن را از سامانه سنهاب بیمه مرکزی بررسی کنند.
 
وی در ادامه گفت: کارگزار بیمه از نظر قانون به عنوان نماینده بیمه گذار است در این راستا، بیمه گذار با مراجعه به دفاتر کارگزاربیمه می تواند نیازهای بیمه ای خود را مطرح کند و کارگزار با توجه به خواسته مشتری بیمه های مورد نیاز را ارائه ومعرفی کرد و ا زصدور بیمه نامه تاخسارت در کنار مشتری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.