7
رئیس هیأت مدیره شرکت عمران توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره):

رتبه نخست شهر جدید سهند در ثبت‌نام اقدام ملی مسکن/ ۲ هزار واحد مسکن اقدام ملی در سهند ساخته می‌شود

  • کد خبر : 7072
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۵۱
رتبه نخست شهر جدید سهند در ثبت‌نام اقدام ملی مسکن/ ۲ هزار واحد مسکن اقدام ملی در سهند ساخته می‌شود
رئیس هیأت مدیره شرکت عمران توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از احداث دو هزار واحد مسکن اقدام ملی در شهر جدید سهند خبر داد‌.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی اکبر محرابیان در جریان بازدید از زمین‌های مکان‌یابی شده برای ساخت پروژه‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید سهند، با بیان این که دولت تدبیر و امید برای تامین مسکن اقشار فاقد مسکن، طرحی بنام طرح اقدام ملی مسکن طراحی کرده، گفت: دولت برای تامین مسکن این گروه، ساخت تعداد ۴۰۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داد که در این راستا احداث این واحدها را در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بالاتر از ۱۰۰ هزار نفر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برعهده گرفت.
وی افزود: همچنین تامین زمین برای احداث ۴۰۰ هزار واحد را سازمان ملی زمین، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، به عهده گرفته و ساخت تعداد ۲۰۰ هزار واحد نیز به شهرهای جدید کشور محول شده است.
 
وی با اشاره به این که شهر جدید سهند موقعیت ویژه ای دارد گفت: برای ۲۰۰۰ واحدی که قرار است در شهر جدید سهند احداث شود، منطقه مناسبی انتخاب شده که زیرساخت های آنها آماده بوده و مردم در آن احساس آرامش و راحتی کرده و از نظر اقتصادی هم با صرفه تر است.
مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد:  برای ساخت این واحدها سعی شده است از پیمانکاران خوشنام، پیشکسوت و جهادی که گنجینه های دوران دفاع مقدس هستند، استفاده شود و مجموعه جهاد نصر ساخت این واحدها را برعهده دارد.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز با اشاره به اینکه ما با جامه عمل پوشاندن به شعار «خواستن، توانستن است و «رفتن، رسیدن»، شهر جدید سهند را پیش برده ایم، گفت: شهر جدید سهند با موقعیت ممتاز و عملکردی که دارد، در قیاس با شهرهای جدید کشور جزو اولین ها بوده و در بحث ثبت نام اقدام ملی مسکن نیز رتبه نخست را کسب کرده است.
 
عباس مصطفوی افزود: سهمیه شهر جدید سهند در طرح اقدام ملی مسکن تعداد ۱۷۲۰۰ واحد بوده و سه قطعه زمین مرغوب که به وسعت حدود ۸ هکتار برای احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن انتخاب شده، یقینا از پروژه های پیشتاز کشور خواهد بود که آمادگی داریم بیش از این ظرفیت را ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به نامگذاری آزادراه تبریز – سهند بنام شهید پورشریفی تاکید کرد: شهدای جهادگر انصافا مظلوم‌تر و گمنام‌تر از بقیه شهدای والامقام بودند و افتخار می‌کنیم که پروژه بزرگ آزادراه تبریز-اندیشه-سهند بنام جهادگر شهید پورشریفی مزین و نامگذاری شده است.
 
در ادامه رئیس هیأت مدیره شرکت عمران توسعه‌گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و هیات همراه با استاندار آذربایجان شرقی و معاون امور عمرانی استانداری دیدار کردند.
 
در این دیدار، استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط با اهمیت و ضرورت مسکن دار نمودن خانواده‌های فاقد مسکن گفت: مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی که بنوعی در این پروژه مهم دخیل هستند، به صورت جهادی باید از همه امکانات و ظرفیت های خود در جهت تسهیل نمودن مراحل اجرایی پروژه تولید و عرضه مسکن استفاده کنند تا طبق برنامه زمانبندی واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.
 
در خاتمه، صورتجلسه تحویل زمین مبادله شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.