9
یادداشت

رقابت کرونا و تورم در روزهای بی‌حوصلگی دولت روحانی!

  • کد خبر : 6211
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
رقابت کرونا و تورم در روزهای بی‌حوصلگی دولت روحانی!
همزمانی افزایش روزانه آمار کرونا با دلار، طلا و خودرو هرچند زندگی را بر مردم سخت‌تر کرده، اما در مقابل از دولت هم اقدامی قاطع در کنترل این دو بیماری از جنس ویروس و اقتصاد دیده نمی‌شود.

تبریزمن – مهدی حافظ‌زاده: آمار کرونا هر روز در ایران بالاتر می‌رود و آنطور که وزارت بهداشت و درمان می‌گوید جزو اولین کشورهایی هستیم که وارد موج سوم این بیماری شده‌ایم.
 
دولت، ملت را عامل شیوع کرونا می‌داند بنابراین اخیرا اقدام به اخذ جریمه از آنانی کرده که از زدن ماسک بر صورت خودداری می‌کنند. و از سوی دیگر، مردم از نبود اقتدار لازم در دولت برای پایان بخشیدن به این بیماری انتقاد دارند.
 
در کنار افزایش آمار مبتلایان به کرونا، قیمت همه چیز در ایران روز به روز افزایش می‌یابد و دیگر وعده کاهش قیمت از سوی روحانی و رییس بانک مرکزی تاثیری در بازار ندارد و دلار و طلا با افزایش قیمت‌شان زندگی را بر مردم کرونازده سخت‌تر کرده‌اند. همزمانی افزایش روزانه آمار کرونا با دلار، طلا و خودرو هرچند زندگی را بر مردم سخت‌تر کرده، اما در مقابل از دولت هم اقدامی قاطع در کنترل این دو بیماری از جنس ویروس و اقتصاد دیده نمی‌شود.
 
با تحریم شدن بانک‌های ایرانی از سوی آمریکا، افزایش قیمت ارزهای خارجی پیش‌بینی می‌شد اما آنچه با اعصاب و روان مردم بازی می‌کند صرف نظاره‌گر بودن دولت در قبال تورم لجام‌گسیخته و همچنین بیماری کروناست که به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک تغییری اصلاحگرانه برای برون‌رفت از وضعیت فعلی در رفتار دولت روحانی شاهدش باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.