11
خبر

سرانجام خوش اعطای تسهیلات وام از طریق بانک شهر به پاکبانان تبریز

  • کد خبر : 3582
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
سرانجام خوش اعطای تسهیلات وام از طریق بانک شهر به پاکبانان تبریز
با پیگیری‌های مکرر نماینده پاکبانان شهرداری کلانشهر تبریز و با دستور شهردار تبریز، موضوع اعطای تسهیلات وام از طریق بانک شهر امروز به سرانجام خوش خود رسید تا هر ماه ۱۰۰ نفر از پاکبانان زحمتکش از آن بهره مند گردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، طی تفاهمنامه‌ای که بین مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و سرپرست بانک شهر امضا گردید به پاکبانان شریف شهرداری تبریز اجازه داده شد پس از طی مراحل قانونی از مزایای تسهیلات وام بانک شهر بهره مند شوند.
 
در این تفاهم نامه مقرر گردیده پاکبانان تا سقف ۳۰ میلیون تومان و بدون سپرده گذاری و دریافت کل وام و به صورت ضمانت ضربدری بین پاکبانان از تسهیلات وام بانک شهر بهره مند شوند.
 
این تفاهم‌نامه به امضای اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و وظیفه سرپرست بانک شهر در شمالغرب کشور و صفری نماینده پاکبانان شهرداری کلانشهر تبریز رسید که با انعقاد آن ماهانه به ۱۰۰ نفر از پاکبانان وام اعطا خواهد گردید.
 
در آیین انعقاد تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات بانکی به پاکبانان شهرداری تبریز، دبیری رئیس شورای شهر تبریز، مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی حضور داشتند.
 
نماینده پاکبانان شهرداری تبریز از تلاش‌های شهرام دبیری قدردانی کرد و گفت: رئیس شورای شهر یکی از حامیان واقعی جامعه پاکبانان می‌باشند که همیشه در پیشبرد اهداف جامعه پاکبانان صمیمانه در کنار این قشر زحمتکش حضور داشته اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.