4

سرپرست دفتر ارزیابی فناوری‌های سلامت منصوب شد

  • کد خبر : 8065
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
سرپرست دفتر ارزیابی فناوری‌های سلامت منصوب شد

معاون درمان وزیر بهداشت در حکمی، مهدی یوسفی را به عنوان سرپرست دفتر ارزیابی فناوری‌های سلامت، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در حکمی مهدی یوسفی را به عنوان سرپرست دفتر ارزیاب فناوری سلامت منصوب کرد، متن این حکم به شرح زیر است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر ارزیابی فناوری‌های سلامت، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت منصوب می‌شوید تا تحت عنایت پروردگار، با سیاستگذاری، تولید شواهد، ساماندهی و مدیریت عملکرد و ارتقای دانش و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه، مدیریت اطلاعات و ارائه برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی در حوزه‌های زیر در راستای تحقق اهداف نظام سلامت فعالیت کنید:

– ارزیابی فناوری سلامت برای تمام محصولات دانشی قبل از مجوز ورود به عرصه سلامت کشور بر مبنای هزینه اثر بخشی و در قالب سطح بندی ارائه خدمات سلامت کشور.

– تدوین راهنماها و استاندارد خدمات سلامت و بازنگری دوره‌ای.

– بازنگری، تدوین بسته خدمات پایه بیمه‌ای با کمک افراد خبره، سازمان‌ها و حوزه‌های مرتبط بخصوص تدوین Minimal package , Essential package, Benefit package
– تدوین Clinical Pathway برای بیماری‌های شایع و تلاش جهت اجرایی سازی آن
– بازنگری و پایش بسته‌های مرتبط در برنامه‌های طرح تحول سلامت با هدف جلوگیری از هزینه‌های فقر زا و کمک به ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و توجه ویژه به بیماران خاص و صعب العلاج.

– پیگیری در جهت اجرای کتاب ارزش نسبی با اولویت منطقی کردن هزینه‌ها و تأمین عدالت بین رشته‌ای با کمک دبیرخانه شورای عالی بیمه، سازمان برنامه و بودجه، نظام پزشکی و سازمان‌های بیمه گر.

– همکاری با معاونت‌های محترم بهداشتی و توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع در جهت اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت و پزشکی خانواده و نظام ارجاع.

– همکاری در ارتقا HIS بیمارستان و الکترونیکی شدن خدمات و ارسال اسناد الکترونیک به بیمه‌ها.
– مدیریت بر تحلیل و توزیع مناسب منابع طرح تحول سلامت
– همکاری با مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی بالینی جهت اجرایی سازی خدمات دورا پزشکی (Telemedicine)
امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت ضوابط و قوانین موفق باشید.»

۵۰۶۴۸۷۵

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.