7
شهردار منطقه ۷ تبریز:

سگ‌های سرگردان جنوب غرب تبریز جمع‌آوری می‌شوند

  • کد خبر : 1041
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
سگ‌های سرگردان جنوب غرب تبریز جمع‌آوری می‌شوند
شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: برای حفظ آرامش ساکنان جنوب غرب این شهر ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در این منطقه از سوی شهرداری و نیروهای خدمات شهری و اجرایی با دقت نظر بیشتری انجام می‌شود.


به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، اکبر پورخردمند، روز سه شنبه در عیادت و دلجویی از بانوی ساکن شهرک اندیشه که چندی پیش از سوی چند سگ مورد حمله قرار گرفته بود، افزود: همواره نیروهای خدمات شهری و اجرایی منطقه با همکاری پیمانکاران طرف قرارداد نسبت به جمع آوری سگ ها اقدمات لازم را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: منطقه جنوب غرب تبریز به واسطه موقعیت جغرافیایی خود و همجواری با حریم های گسترده، وجود وادی رحمت و روستاها شاهد حضور بیشتر سگ های بلاصاحب در سطح منطقه است.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: کاهش تردد در سطح شهر در ایام شیوع ویروس کرونا و گرسنگی سگ ها و نیافتن غذا در حالی که پیش از این برخی از شهروندان آنها را به غذا دادن در سطح شهر و محلات عادت داده بودند، سگ ها را بیشتر به سوی این منطقه روانه کرده است.

پورخردمند، ادامه داد: مجموعه شهرداری منطقه ۷ با ابراز همدردی از اتفاق رخ داده به شهروندان عزیز منطقه این اطمینان را می دهد که اقدامات لازم برای ساماندهی و جمع آوری سگ های بلاصاحب انجام شود.

وی با ابراز خشنودی از سلامت بانوی ساکن شهرک اندیشه، یادآوری کرد: سلامت جسمی و روانی شهروندان دغدغه اصلی شهرداری منطقه هفت تبریز بوده و در این راستا همواره برنامه و سیاست گذاری های خود را در راستای حفظ امنیت روحی و سلامت مردم انجام می دهد.

چند روز پیش حدود ۱۰ سگ سرگردان به یک زن در شهرک اندیشه تبریز حمله کرده بودند که با مقاومت وی و حضور به موقع مردم از حمله آن ها نجات یافت.



لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.