7

شرایط مرگ های کرونایی در استان قم بدتر از آمار کشوری

  • کد خبر : 6268
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
شرایط مرگ های کرونایی در استان قم بدتر از آمار کشوری

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: در هفته سوم مهر ۹۹، میانگین بروز موارد بستری بیماران کرونایی در کشور در هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۵.۱۹ نفر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه در پایان اعلام آمار روزانه کرونا در کشور، افزود: در شرایطی هستیم که مردم کشور نیاز به همبستگی بیشتری برای حفظ سلامت خود دارند و شرط اساسی موفقیت در این دوران حساس همه گیری بیماری، همکاری بیشتر و موثرتر مردم فهیم کشورمان با پرسنل نظام سلامت است.

وی گفت: مطمئنا هرگونه عادی انگاری شرایط و سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند زمینه لازم را جهت شیوع گسترده‌تر بیماری در کشور فراهم کند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در هفته سوم مهر ۹۹، میانگین بروز موارد بستری در کشور در هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۵.۱۹ نفر و متوسط بروز موارد مرگ و میر ۲۲ دهم در هر یک میلیون نفر گزارش شده است. متاسفانه در برخی استان‌ها مانند قم نرخ بروز بستری و مرگ و میر دارای اختلاف بسیار زیادی با میانگین کشوری بوده است.

وی تاکید کرد: فراموش نکنیم عمل به توصیه‌های بهداشتی توسط ما به عنوان گامی موثر برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایمان است و امیدواریم در شرایط حساس کنونی با تقویت عزم و اراده در رعایت نکات بهداشتی شاهد توقف شیوع گسترده بیماری در کشورمان باشیم.

۵۰۴۵۵۰۳

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.