10

شروع پویش بزرگ «آتش‌نشان خون‌بخش»

  • کد خبر : 5240
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
شروع پویش بزرگ «آتش‌نشان خون‌بخش»

مدیران و آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی تهران در قالب پویش آتش نشانان خون بخش به یاری بیماران آمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه روز آتش نشانی، سرخ پوشان فداکار و محافظان جان و مال مردم در قالب پویش آتش نشانان خون بخش به یاری بیماران آمدند و خون خود را اهدا کردند.

در آئین شروع این پویش که در ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، ۴۶ نفر از مدیران و کارکنان این سازمان برای اهدای خون مراجعه کردند که ۳۳ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در حاشیه اهدای خون آتش نشانان گفت: ما به خاطر ماهیت شغلمان نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی، دغدغه مند هستیم و اهدای خون هم به لحاظ نجات بخش بودن برای جان بیماران، یکی از آن کارهایی است که باید در اولویت‌های ما قرار بگیرد و امیدوارم راه اندازی پویش آتش نشانان خون بخش بتواند، زمینه‌ی افزایش آگاهی همکارانم را برای انجام این کار انسانی فراهم کند و آتش نشانان به عنوان کسانی که همیشه در صف اول برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی هستند، در امر اهدای خون نیز سهم بیشتری نسبت به قبل داشته باشند.

بنابراین گزارش، راه اندازی پویش آتش نشانان خون بخش با همکاری سازمان انتقال خون و سازمان آتش نشانی تهران و به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی صورت گرفته است.

۵۰۳۴۰۰۴

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.