12
رییس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی:

شهروندان در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند

  • کد خبر : 824
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
شهروندان در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند
رییس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با اشاره به شلوغی مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی تبریز به دلیل تعطیلی‌های ناشی از کرونا از مردم درخواست در این مرکز ازدحام نکنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، سرهنگ یونس منفرد با بیان اینکه مردم برای حضور در مراکز تعویض پلاک برنامه ریزی کنند، افزود: برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز نیز فعالیت آنها را زوج و فرد کرده ایم و بر این اساس روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای خودروهای پلاک مثبت و یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه نیز برای پلاک منفی ها مشخص شده است.

وی گفت: برای رعایت پروتکل های بهداشتی فضای داخلی مراکز پلاک گذاری استان خط کشی شده و صندلی ها نیز به صورت یک در میان استفاده می شود.

وی اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا روزانه تا یکهزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مرکز تعویض پلاک و  خدمات خودرویی استفاده می کردند، اما اکنون این تعداد برای تضمین سلامت مردم به ۹۰۰ نفر در روز کاهش یافته است.

رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرکز پلاک گذاری تبریز در هر نوبت ۶۰ خودرو وارد می شود و این تعداد نیز در چهار نوبت ۱۵ تایی از غرفه ها خدمات دریافت می کنند.

وی ادامه داد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی همه کارکنان مراکز پلاک گذاری به بسته های بهداشتی مجهز هستند، ضمن اینکه مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.