8
یادداشت/

صدایی که در دولت شنیده نمی شود!

  • کد خبر : 1797
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
صدایی که در دولت شنیده نمی شود!
باید منتظر مانور و یکه‌تازی کرونا ماند و دید در صورت نیاز به تجدیدنظر در بازگشایی اماکن و مشاغل پرخطر، آیا صدا و درخواست وزیر در کابینه گوش شنوایی با خود همراه خواهد داشت یا نه؟!

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: “هنوز مبارزه سنگینی را با کرونا پیش‌رو داریم/ نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم که در برابر این ویروس موفق شدیم/

خیلی بعید است که در آینده‌ای نزدیک منتظر باشیم که فوتی‌هایمان یک رقمی شود/ در صورت نیاز باید در بازگشایی‌ها تجدیدنظر کنیم. “

اینها تازه ترین سخنان دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان در مورد بیماری کرونا است. اما گویا چندان گوش شنوایی به سخنانش بویژه قسمت پایانی آن در دولت دیده نمی‌شود. آنجا که گفته اگر نیاز باشد باید در بازگشایی‌ها تجدیدنظر شود.

او قطع یقین نیک می‌داند عجله کردن در بسیاری از بازگشایی‌ها باور غلط ضعیف شدن کرونا را در مردم ایجاد کرده که نتیجه‌اش امروز دامنگیر جامعه شده و شاهد خیز دوباره شیوع ویروس در کشور شده ایم.

شاید بتوان نمکی را بدشانس‌ترین وزیر بهداشت و درمان کشور دانست که با وجود بسیاری از مشکلات بویژه تحریم‌های ظالمانه آمریکا، باید از جان شهروندان هم محافظت کند. با این حال باید تا روزهای آینده منتظر مانور و یکه‌تازی کرونا ماند و دید در صورت نیاز به تجدیدنظر در بازگشایی اماکن و مشاغل پرخطر، آیا صدا و درخواست وزیر در کابینه دولت روحانی گوش شنوایی با خود همراه خواهد داشت یا نه؟!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.