9
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ضرورت دخالت علمی و عملی نظام مهندسی معدن در فعالیت‌های معدنی

  • کد خبر : 8697
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
ضرورت دخالت علمی و عملی نظام مهندسی معدن در فعالیت‌های معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ورود سازمان نظام مهندسی به فعالیت‌های معدنی در وجوه علمی و عملی ضروری است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، حبیب امین زاده در حاشیه جلسه انتخاب هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظانم مهندسی معدن استان، افزود: انتظار می‌رود تشکیلات نظام مهندسی معدن در همه فعالیت‌های معدنی اعم از عملیات پی‌جویی برای یافتن کانسارها، اکتشاف و استخراج معادن، کانه آرایی کانسنگ و فرآوری مواد معدنی و متالورژی استخراجی راهکارهای علمی و عملی ارائه کند.
 
وی ادامه داد: استفاده از ذخایر مواد معدنی، منجر به کاهش منابع طبیعی شده و بکارگیری بهترین شیوه‌های علمی و رعایت اصول و قواعدفنی و مهندسی به منظور افزایش بهره وری منابع معدنی اهمیت زیادی دارد.
 
وی با بیان اینکه آینده معدن و معدنکاری باید از سوی مهندسان و کارشناسان آن ترسیم شود، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی معدن برنامه‌های لازم برای تربیت کارشناسان و مسولان فنی متعهد را در دستور کار خود قرار دهد.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به آغاز فرآیند هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن، گفت: طبق برنامه زمانبندی، این انتخابات نیمه دوم اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.
 
امین زاده تاکید کرد: فرایند اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن در حال رصد است و با رفتارهای غیر قانونی برخورد خواهد شد.
 
در این جلسه آقایان وحید ورشوچی، صمد قلمی، مجتبی منافی، سجاد حیدری و علی معزز از بین ۱۳ کاندید، به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات هفتمین دوره نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
 
هیات اجرایی متشکل از افراد منتخب، برخی از مدیران سازمان صمت استان و نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت، نظارت بر روند اجرای صحیح و قانونی انتخابات را برعهده خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.