8
خبر:

فتنه دولتی برای کودتای اقتصادی| اگر نمایندگان مجلس توجهی نکنند شریک جرم دولت‌اند!

  • کد خبر : 6540
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
فتنه دولتی برای کودتای اقتصادی| اگر نمایندگان مجلس توجهی نکنند شریک جرم دولت‌اند!
گرانی های لجام گسیخته اخیر و بی اعتنایی دولتمردان به وضعیت معیشتی مردم و نیز سکوت بی مفهوم مجلس به اصلاح انقلابی، صدای حزب الله شمالغرب کشور را به اعتراض بلند کرده است. صدایی که بی اعتنایی به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را عمدی و در راستای کودتای اقتصادی می داند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در اطلاعیه‌ای که شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در خصوص گرانی بیش از حد و بی‌توجهی دولت به ملت منتشر کرده، آمده است:
 
هوالعزیز
امام علی علیه السلام می فرماید: «همانا ویرانی زمین به دلیل تنگدستی مردم است، و تنگدستی مردم، به جهت غارت اموال از طرف زمامدارانی است که به آینده حکومتشان اعتماد ندارند.»(خطبه ۲۰۹)
 
در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ وظیفه برای رییس جمهور مشخص شده است که تک تک این وظایف می تواند موجب سعادت ملت و تکامل جامعه کشورمان گردد و بالعکس انجام ندادن و بی توجهی به این وظایف موجب شقاوت و بدبختی ملت و انحلال جامعه و به فساد کشیده شدن ایران می گردد.
 
برادران و خواهران انقلابی؛ ما در وضعیتی قرار گرفتیم که فقر، فساد و تبعیض گریبان کشورمان را گرفته است. ندارها ندارتر و ثروتمندان ثروتمندتر می شوند. کشور به سمتی حرکت می کند که فاصله طبقاتی بیشتر احساس می شود.
اینک دولت اداره مملکت را عمدا و یا سهوا به سمتی می برد که موجب نارضایتی ملت و قهر مردم از دولت گردیده است. تنگدستی مردم، رشوه، ربا و فساد اجتماعی جامعه را در فلاکت قرار می دهد.
 
دولت به وظیفه خود عمل نکرده است و احساس می شود همه این امور عمدی بوده و فتنه دولتی برای کودتای اقتصادی در حال اجرا می باشد.
اعضای دولت یا تاجرند یا توسط تاجران مدیریت می شوند. افزایش قیمت ها از سال به سال به روز به روز و گاها ساعت به ساعت رسیده است. بی کفایتی دولت بین مردم اثبات علنی شده است. اما مثل اینکه نمایندگان محترم مجلس اتقلابی کمتر در بین مردم هستند و به وظیفه ذاتی خویش عمل نمی کنند.
 
در این وضعیت کشور امکان وقوع هر فتنه ای قابل پیش بینی است. همانطوری که رییس جمهور با بی توجهی به ملت و عدم توجه به وظایف خویش، کفایت خود را از دست داده است، نمایندگان مجلس نیز با عمل نکردن به تکلیف خویش در استیضاح ، کفایت خود را خدشه دار می کنند.
 
حزب الله شمالغرب طبق وظیفه شرعی، عقلی و عرفی خویش اعلام می دارد:
 
۱. چنانچه از اول نیز اذعان داشتیم این دولت، دولتی فرسوده و بی کفایت است و طی  ۷ سال اخیر کشور را ذلیل، خوار و به فلاکت کشانده است. ما این دولت را لایق این ملت نمی دانیم و از وضع موجود انزجار خود را اعلام می کنیم.
 
۲. مجلس شورای اسلامی باید طبق وظیفه ذاتی خویش بیش از این نظاره گر خشم مردم و ظلم روز افزون توسط غارتگران و گرانفروشان نگردیده و کفایت رییس جمهور را در مجلس باید بررسی کنند.
 
۳. امروز خطرناکتر از کرونا وجود دولتی است که بی تدبیری و ناامیدی را در کالبد جامعه دمیده است. دولتی که مردم را در آماج تاراج و غارتگری درندگان اقتصادی قرار داده است. اگر در این کشور مدافعان حرم و مدافعان سلامت همه وجود خود را فدا کرده اند، نمایندگان نیز به عنوان مدافعان ملت باید فداکاری کنند.
 
اگر مدافعان حرم با داعش، مدافعان وطن با اشرار و مدافعان سلامت با کرونا جنگیده اند بایستی مدافعان ملت، با دولت بی کفایت برخورد کنند، آرا و اعتماد ملت را از این دولت بستانند.
 
۴.به مردم عزیز عرض می کنیم وضعیت موجود حاصل دولتی بی تدبیر است. اعتماد اکثریت به این دولت ۷ سال است که کشور را در چنین وضعیتی قرار داده است.
 
۵. فتنه نان، فتنه بورس و فتنه های دیگر در مسیر کشور به انتظار نشسته اند و دشمنان دندان های خود را برای این فتنه ها تیز کرده اند. لذا اگر نهادهای مربوطه به وظایف خویش عمل نکنند مملکت ضربه ای مهلک خواهد خورد.
 
در پایان اعلام می دارد در صورت بی توجهی نمایندگان مجلس، حزب الله آنان را شریک جرم دولت می داند و در خشم الهی خواهند سوخت.
بیاری خدای توانا
 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.