11
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

فعالیت مراکز اقامتی استان اردبیل از سر گرفته شد

  • کد خبر : 1336
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
فعالیت مراکز اقامتی استان اردبیل از سر گرفته شد
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز اقامتی استان اردبیل از سر گرفته شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، نادر فلاحی، صبح ۲۲ اردیبهشت‌ با بیان این مطلب اظهار کرد: با ابلاغ ستاد مدیریت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در استان، مراکز اقامتی و گردشگری استان اردبیل از روز گذشته مجاز به بازگشایی مراکز خود شدند.

وی تصریح کرد: به استثنای مراکز آبدرمانی استان، مراکز گردشگری و اقامتی در سطح استان اجازه شروع فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند که در این زمینه نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: فعالیت این مراکز تحت نظارت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، جامعه مراکز اقامتی استان و شبکه بهداشت استان خواهد بود.

فلاحی از برخورد با واحدهای متخلف در این زمینه خبر داد و افزود: در صورت مشاهده مواردی مغایر با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی، برخورد قانونی با مراکز اقامتی و گردشگری متخلف صورت خواهد گرفت.

وی در مورد بازگشایی مراکز آبدرمانی‌ها نیز گفت: مجوز فعالیت مراکز آبدرمانی نیز پس از تصویب در ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد:‌ مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی‌های استان از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای خود کرده‌اند که این اقدامی شایسته بود و امیدواریم با از سرگیری فعالیت این مراکز بخشی از خسارات ناشی از کرونا در این واحدها جبران شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.