11
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:

مراکز مثبت زندگی چه کار خواهند کرد؟

  • کد خبر : 7313
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۰۱
مراکز مثبت زندگی چه کار خواهند کرد؟
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این‌که ارائه‌ی خدمات توسط مراکز مثبت زندگی در سطح استان محله محور است، گفت: مراکز مثبت زندگی علاوه بر ارائه‌ی خدمات اجتماعی در تمامی زمینه‌ها به صورت محله محور، به عنوان نماینده‌ی سازمان، بهزیستی کوچک محسوب می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، فرگل صحاف، با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی بهزیستی، اظهار کرد: مراکز مثبت زندگی با توجه به تعداد پرونده‌های مددجویان بهزیستی در سطح استان طبقه بندی شده  و براساس پرونده‌ها، سهمیه‌ی راه اندازی آن در استان مشخص شده است.
 
وی با بیان این‌که سهمیه‌ی راه اندازی ۱۶۷ مرکز مثبت زندگی برای آذربایجان شرقی تعیین شده است، گفت: افراد متقاضی برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی با ثبت نام در سایت و پس از گذراندن آزمون‌های کتبی و شفاهی و مصاحبه امتیاز بندی شدند، میزان فعالیت، تحصیلات، سوابق کار و برخی آیتم‌ها نیز در گزینش این افراد مد نظر گرفته شد.
 
مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: اکنون در تمامی شهرستان‌های استان، ظرفیت سهمیه‌ی راه اندازی مراکز مثبت زندگی به اتمام رسیده و مکان‌های مورد نظر برای فعالیت این مراکز با صدور پروانه‌ی فعالیت، مشخص شده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به محدودیت مکان و پراکندگی در سطح شهرستان تبریز، ۵۰ درصد مشکل مکان مراکز رفع شده و تعیین مابقی مکان‌ها نیز برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی در حال انجام است.
 
وی یادآور شد: طی هفته‌های آتی با تکمیل مکان‌ها برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی،  فعالیت این مراکز آغاز خواهد شد.
 
صحاف با تاکید بر این‌که ارائه‌ی خدمات توسط مراکز مثبت زندگی بهزیستی، محله محور است، گفت: مراکز مثبت زندگی در نزدیک‌ترین محل زندگی مددجویان بهزیستی مستقر هستند و هدف بهزیستی این است تا مددجویان با کم‌ترین هزینه، بیشترین خدمات را از مراکز مثبت زندگی دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: مراکز مثبت زندگی مانند سایر موسسات نیز می‌توانند در زمینه‌ی جمع آوری مشارکت‌های مردمی فعالیت کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.