9

مصوبات جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا در کیش ابلاغ شد

  • کد خبر : 4906
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۴۱
مصوبات جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا در کیش ابلاغ شد

کیش – در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح جزیره کیش، پنج مصوبه جدید از سوی شورای سلامت کیش ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش، از تمدید دور کاری تمام شاغلین مستقر در منطقه آزاد کیش که دارای بیماری زمینه ای هستند به مدت یک ماه دیگر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود در سطح کشور و منطقه، تمام پرسنل دارای بیماری های زمینه ای با ارائه مدارک پزشکی به محل کار و هماهنگی با مدیر مربوطه می توانند به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

محمدرضا رضانیا بر لزوم اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی غیر حضوری در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: تمام کلاس های آموزشی از جمله موسسات آموزشی و آموزش و پرورش، تا اطلاع ثانوی از برگزاری هر گونه کلاس حضوری خودداری کنند.

وی با بیان این که فعالیت مدارس فوتبال در مناطق پر خطر یا قرمز تا اطلاع ثانوی ممنوع است گفت: کار گروهی زیر نظر شورای سلامت کیش در خصوص برگزاری لیگ فوتبال جزیره کیش تشکیل خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش در رابطه با مجموعه فیاک اظهار داشت: این مجموعه شامل درمانگاه و بخش بستری بیماران کرونایی تجهیز و روند انتقال این بخش به مجموعه فیاک در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

۵۰۳۰۸۶۹

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.