12
مدیر آموزشگاه "پژوهش" تبریز:

موفقیت‌های دانش‌آموزان پس از کنکور آغاز می‌شود

  • کد خبر : 6523
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
موفقیت‌های دانش‌آموزان پس از کنکور آغاز می‌شود
مدیر آموزشگاه "پژوهش" تبریز گفت: تبریز هر ساله جزو شهرهای افتخارآفرین در کنکور سراسری است، امسال نیز این موفقیت‌ها تکرار شد و رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی زیادی توسط دانش‌آموزان این آموزشگاه به دست آمد.

سجاد خادم نژاد در گفت و گو با “تبریزمن” از خشنودی خود از موفقیت دانش‌آموزان مجموعه آموزشی خود در کنکور سراسری امسال سخن به میان آورد و اظهار داشت: در مراسم امروز، دانش‌آموزان موفق، به بیان تجربیات خود در عرصه کنکور پرداختند تا مورد استفاده دانش‌آموزان سال‌های بعد قرار گیرد، برای همین منظور هر سال شرایطی را فراهم می‌آوریم تا بچه‌ها به همراه خانواده‌های خود در جشن موفقیت آموزشگاه پژوهش شرکت نمایند.
 
وی افزود: آنها در این مراسم از موفقیت‌ها و تجربیات خود سخن گفتند، آموزشگاه پژوهش نیز همانند سایر مراکز آموزشی در دوران شیوع کرونا جلسات غیرحضوری را سرلوحه امور خود قرار داد تا خدمات آموزشی را به صورت آنلاین برگزار نماید که خوشبختانه در سطح کشور منحصر به فرد واقع گردید.
 
خادم نژاد، اضافه کرد: هم اکنون از تمام شهرهای کشور، دانش‌آموز و بازدیدکننده سایت آموزشگاه را داریم و افتخار می‌کنیم که اولین آموزشگاهی هستیم که آموزش آنلاین را بلافاصله پس از اسفندماه و آغاز شیوع کروناویروس آغاز کرده و اجازه نداد کرونا در روند آموزش دانش آموزان خلل وارد نموده و آن را متوقف نماید.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در سطح تبریز و یک هزار نفر از استان‌های دیگر کشورمان از خدمات آموزشی ما استفاده می‌کنند که شامل تدریس آنلاین، ویدیوهای آنلاین و آزمون‌ها و کوییزهای آنلاین می‌باشد و مشاوران ما نیز در این زمینه آنها را راهنمایی می‌کنند.
 
مدیر مجموعه آموزشی اپکس آنلاین تاکید کرد: در این مراسم از نفرات موفق و رتبه‌آور کنکور سراسری تجلیل به عمل آمد، زیرا توصیه‌های آنها راهگشای سایر دانش‌آموزان می‌باشد و به طور حتم با حمایت مسئولان امر در سال‌های آتی شهر تبریز می‌تواند بیش از پیش در حوزه کنکور افتخارآفرینی کند زیرا خواه‌ناخواه دانش آموزان و خانواده‌های آنها با سدی به نام کنکور روبرو می شوند و چه بهتر که مجموعه ای در کنار آنها باشد که این کار را تسهیل نماید.
 
خادم نژاد افزود: خوشبختانه آموزشگاه پژوهش توانست راه پرفراز و نشیب کنکور را هموار نماید، در واقع دانش‌آموزان احساس کردند که در کلاس درس حضور دارند و با بسترسازی‌های مدرن توانستیم با آنها ارتباط برقرار نموده و آنها نیز توانستند بهتر از دانش‌آموزان سایر نقاط کشور و حتی تهران خوش بدرخشند و همه این موفقیت‌ها، در سایه وجود امکانات آموزشی مدرن و برنامه‌ریزی‌های سنجیده عملی گردید.
 
وی، این موفقیت‌ها را برگ زرین دیگری بر صفحات اولین‌های شهر تبریز قلمداد کرد و گفت: در تبریز یک رتبه نخست، دو رتبه تک رقمی منطقه‌ای و تعداد زیادی از رتبه‌های دو رقمی که همگی از دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی قبول شدند، داریم.
 
خادم نژاد در پایان اظهارات خود از سد کنکور سخن به میان آورد و توصیه کرد: باید بدانیم کنکور قدم بسیار کوچکی در راه موفقیت محسوب می گردد و قدم‌های موفقیت‌آمیز بعدی، بسیار بیشتر از خود کنکور است که همه آنها پس از کنکور آغاز می‌شوند!
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.