6

ویروس کرونا را از کف کفش‌هایتان پاک کنید

  • کد خبر : 8994
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
ویروس کرونا را از کف کفش‌هایتان پاک کنید

پنل ضدعفونی کننده کفش پاک قدم دارای فوم اسفنجی مقاوم است که با آغشته کردن محلول شوینده و ضدعفونی کننده ضمن پاکسازی و استریل کردن کفش از انتشار باکتری ها و ویروس های مختلف جلوگیری می‌نماید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پنل (پادری) ضدعفونی کننده کفش با ابتکاری نو به نام پاک قدم تولید شده است و با کمترین هزینه برای شکستن زنجیره شیوع کرونا و در منازل، ادارات، شرکت‌ها و اصناف، هتل‌ها و مراکز مذهبی قابل استفاده است.

امروزه با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و به خطر افتادن جان مردم، دولت‌ها و صنایع مختلف در جهت مبارزه با این ویروس منحوس در تلاشند تا با تحقیق و اکتشاف و طراحی ابزارها و پروتکل‌های متنوع از جمله ماسک‌های بهداشتی، دستگاه‌ها و مواد ضدعفونی کننده، پوشش‌ها و تجهیزات پزشکی و… با این ویروس مبارزه کنند و آن را شکست بدهند.

سیاست فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب شد تا درصد قابل توجهی از شیوع ویروس کووید ۱۹ جلوگیری شود اما همچنان روزانه هزاران نفر قربانی و به اشکال مختلف به این بیماری مبتلا می‌شوند.

براساس تحقیقات دانشگاه‌های معتبر، کف کفش‌های افراد به طور متوسط حدود ۴۴۰۰۰۰ باکتری و ویروس مختلف با خود جا به جا می‌کند. شاید شما روزانه به ضدعفونی کردن دست‌ها با الکل و مواد بهداشتی و استفاده از ماسک بهداشتی و شست و شوی سطوح مختلف اکتفا کرده باشید اما در مورد کف کفش‌هایتان چطور؟!

ما توانستیم پس از ماه‌ها تلاش و پژوهش با همکاری شرکت‌های دانش بنیان این مشکل را حل کنیم و حاصل این تلاش، تولید پنل‌های ضدعفونی کننده پاک قدم شد که یکی از مؤثرترین و پرکاربردترین ابزارها جهت گندزدایی، ضد عفونی و پاکسازی کف کفش است که حامل هزاران آلودگی و ویروس می‌باشد.

این محصول دارای دو پنل مجزای استریل کننده و خشک کن مؤثر است که مطابق با رفت آمد افراد قابلیت استفاده به صورت عمودی یا افقی را داراست.

پنل ضدعفونی کننده کفش پاک قدم دارای فوم اسفنجی مقاوم می‌باشد که با آغشته کردن محلول شوینده و ضدعفونی کننده ضمن پاکسازی و استریل کردن کفش‌ها از انتشار باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف جلوگیری می‌نماید.

پنل خشک کن شامل حوله و فوم جاذب آب است که پس از استریل کردن کفش، می‌توانید آنها را خشک کنید و دیگر لازم نیست هر روز کف محیط کار یا منزل خود را ضدعفونی کنید.

در بسته بندی این محصول ۸ عدد قرص جوشان ضدعفونی کننده می‌باشد که هر قرص با یک لیتر آب حل شده و به مدت ۷۲ ساعت باکتری‌ها و قارچ‌ها و آلودگی‌های کفش‌های شما را به طور مؤثر پاکسازی کرده و ضمن تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران هیچ گونه عوارض جانبی نیز به همراه ندارد.

محتوای پنل ها قابل شست‌وشو بوده و درصورت نیاز می‌توانید اقدام به تعویض حوله خشک کن و تهیه قرص ضدعفونی کننده از این مجموعه کنید.

برای خرید این محصول به صورت اینترنتی می‌توانید به بازاراینترنتی امید بازار bazareomid.com مراجعه کنید یا به شماره ۳۰۰۰۰۶۶۴۳ پیامک بزنید.

لازم به یادآوری است، عوائد فروش این محصول به مؤسسه نیکوکاری توانمندسازی امید ویژه توانیابان ذهنی اوتیسم وسندروم داون اختصاص می‌یابد و همچنین نمایندگی فروش و توزیع در سراسر کشور پذیرفته می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره ۰۹۱۰۹۴۵۴۰۲۶۲ تماس حاصل نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

۵۰۷۶۹۴۰

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.