13

پروژه سرمایه گذاری بنیاد تعاون ناجا علت اصلی تحقیقات اخیر/ بر اساس حکم صادره اقدامی‌ مغایر با قوانین انجام نشده است

  • کد خبر : 1774
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
پروژه سرمایه گذاری بنیاد تعاون ناجا علت اصلی تحقیقات اخیر/ بر اساس حکم صادره اقدامی‌ مغایر با قوانین انجام نشده است
رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز پهلوانی و صنایع دستی گفت: انشاالله همه همانند حضرت علی منش پهلوانی را الگوی خود قرار دهیم و از میراث فرهنگی مراقبت کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، شهرام دبیری با اشاره به هفته محیط زیست اظهار داشت: محافظت از محیط زیست باید یکی از دغدغه های اصلی شهروندان باشد.

دبیری در راستای شفاف سازی چرایی اتفاقات اخیر گفت: موضوع اصلی تحقیقات اخیر طی چند روز گذشته برای افکار عمومی جای سوال داشته است، در ارتباط با پروژه سرمایه گذاری بنیاد تعاون ناجا است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: موضوع تحقیقات فعلی مربوط به پروژه سرمایه گذاری به نام پروژه هشت بهشت با سرمایه گذاری تعاون ناجا به مبلغ قریب به ۱ هزار میلیارد تومان در سال ۹۳ بوده که طی صورت جلسه ای با حضور شهردار وقت تبریز، شهردار منطقه، فرمانده نیروی انتظامی و بنده به عنوان رییس شورا  در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس صورت جلسه‌ای را امضا کردم که با مصوبه ای که شورای شهر داشت عوارض شهرداری با تخفیف ۲۵ درصد در نظر بگیرد .

دبیری اضافه کرد: پس از بررسی های انجام شده شهرداری عوارض تغییر کاربری را نیز با تخفیف اعمال کرده بود که  پس از اطلاع از قانونی نبودن این تخفیف مشکل موجود بررسی و رای که شهرداری از کمیسیون ماده ۷۲ گرفت موارد یاد شده حل شد.

دبیری تصریح کرد: در این موضوع هیچ مشکلی وجود نداشت چرا که بنده به عنوان ناظر این سند را امضا کرده بودم .

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: بنده را به مدیریت کل بازرسی استان معرفی کرده بودند که گفته شد امضای این سند تخلف اداری است طبق حکم مقرر شد تخلف بنده به عنوان تخلف اداری پیگیری شود.

وی گفت: این موضوع به هیئت حل اختلاف استانداری ارجاع داده شد که این هئیت با حضور استاندار، رییس دادگستری، دو تن از نمایندگان مجلس و یک نفر از اعضای شورا تشکیل و در نهایت حکمی با این مضمون صادر شد که اقدامی‌ مغایر با قوانین انجام نشده است و امضاء صورت جلسه در راستای تاکید به مصوبه شورا است.

دبیری اضافه کرد: برای بررسی دقیق این موضوع تمامی افرادی که این سند را امضا کرده بودند برای پاسخ به برخی ابهامات احضار شده بودند که همه افراد با وثیقه آزاد شدند و بنده بخاطر تعطیلات چند روزی آنجا ماندم.

دبیری با قدردانی از پیگیری قاطع مراجع قضایی اظهار داشت: این پیگیری قاطعانه حق آنهاست‌  و من بسیار ممنونم که دلسوزانه در خصوص تمامی موضوعات اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی گفت: ناملایمت کوچک‌ ترین تاثیری در عزم و اراده من برای ادامه خدمت به نظام و تلاش برای توسعه و عمران شهر نخواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: انچه مشخص است عدم نیاز من به تخلف است، چرا که من مشکل مالی ندارم اگر این صورت جلسه را امضا کرده و خود را به خطر انداخته ام برای این بود که ۴۰ میلیارد تومان به شهرداری دادند تا در توسعه و آبادانی شهر استفاده شود.

دبیری افزود: از حمایت‌ها و اظهار محبت‌های  تمامی شهروندان و همچنین از اعضای شورای دوره پنجم، شهردار‌ و رئیس حراست شهرداری برای اصلاح ساختار اداری شهرداری تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هنوز‌ تا رسیدن  به آرمان‌های اسلامی فاصله داریم گفت: امسال برنامه داریم در راستای عمران و آبادانی اقدامات مهمی انجام دهیم و شاهد آبادانی استان باشیم.

دبیری تصریح کرد: از تمامی مسئولین استان و مسئولان قضایی می‌خواهیم تمامی کارکنان و مدیران شهرداری‌ که برای اداره شهرداری ریسک می‌کنند تا شهرداری روی پای خود بایستد  حمایت‌ کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بیان داشت: از رسانه ها می‌خواهیم کار‌های مثبتی‌ که برای عمران شهر انجام می‌شود را پوشش دهند و خدای نکرده با انتشار خبرهای که در واقعیت رخ نداده خوراک خبری برای رسانه‌های بیگانه ایجاد نکنند تا بیگانگان سو استفاده نکنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.