9
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

پروژه های روستایی در دست اجرا، ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 9532
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
پروژه های روستایی در دست اجرا، ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: امسال پروژه های گازرسانی روستایی در دست اجرا، 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: براساس اهداف و برنامه سالانه شرکت، گازرسانی به ۳۲۶ روستا در دست اجرا بوده که اتمام گازرسانی به ۱۵۴ روستا برای سال جاری و مابقی برای سال آینده برنامه ریزی شده است و به حول و قوه الهی و با همّت و تلاش پرسنل خدوم این شرکت در بخش اجرایی و عملیاتی، بهره گیری از توان پیمانکاران مجری و مدیریت و پایش مستمر روند پروژه ها، بخش اعظم تعهدات گازرسانی در سال جاری عملی گردیده است.
وی ادامه داد: از این تعداد روستای در دست اجرا، ۸۶ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده و در هفته دولت افتتاح شده است که با بهره مندی این تعداد روستا هم اکنون بهره مندی خانوارهای روستایی بیش از ۹۷ درصد می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: به رغم شرایط موجود، محدودیت های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه، اجرای پروژه های گازرسانی روستایی با  میانگین ۶۵ درصد، پیشرفت فیزیکی، تداوم دارد.
وی، استقرار سیستم های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهم ترین شاخص های تأثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه ها اعلام کرده و افزود: با توجه به بررسی همه جانبه چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه ها، بکارگیری راهکارهای نوین و جایگزین نمودن روش های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای پروژه ها گردیده و تمامی شاخص های استراتژیک سازمان بصورت ادواری پایش می گردند.
توحیدی تصریح کرد: به زودی با اتمام گازرسانی در استان آذربایجان شرقی بعنوان یکی از استان های سبز کشور، شاهد توسعه هرچه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش های ۳۲ ساله شرکت گاز استان در خدمت رسانی صادقانه به مردم عزیز با تأمین گاز ۶۸ شهر و ۲۴۴۵ روستای واجد شرایط خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.