6
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز:

پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور

  • کد خبر : 8450
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
پیشرفت چشمگیر بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز گفت : باتوجه به موانع طبیعی که بر سر راه بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور قرار گرفته بود با پشتکار و همت عزیزان‌مان در قرارگاه خاتم الانبیاء این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری افزود: خاکبرداری، تسطیح ترانشه جنوبی و کف سلول شماره دو به اتمام رسیده و آماده شاتکریت و اجرای لاینینگ سطوح می‌باشد.
 
اصغری ادامه داد: تقریبا شصت هزار متر مکعب از سلول شماره سه خاکبرداری شده است و در حدود سی هزار متر مکعب باقی مانده که ان‌شاءالله به زودی این مقدار نیز برداشته می‌شود و عملیات خاکبرداری سلول شماره سه نیز به اتمام می‌رسد.
 
او اضافه کرد: از مجموع دو میلیون متر مکعب خاکبرداری که از سلول‌های دفن چهار و پنج باید انجام شود حدوداً ششصد هزار متر مکعب برداشته شده و روزانه نیز به این مقدار افزوده می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ابراز داشت: طراحی و مطالعات سلول های دفن پسماندهای شهری و تصفیه خانه شیرابه تبریز در مرحله اتمام قرار گرفته تا پس از تکمیل مورد تایید کارشناسان امر قرارگیرد.
 
وی در آخر از زحمات قرارگاه خاتم الانبیاء تقدیر و تشکر کرده و گفت: برای رسیدن به آرمان شهر تبریز باید تمامی ارگان‌ها دست در دست هم دهند و با توکل بر حضرت منان، استفاده از نیروهای متخصص، تلاش و پشتکار در راه رسیدن به اهداف خود گام بردارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.