6

چرا ماسک ۱۳۰۰ تومانی در داروخانه‌ها کمیاب است

  • کد خبر : 7634
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۲۲
چرا ماسک ۱۳۰۰ تومانی در داروخانه‌ها کمیاب است

دبیر انجمن داروسازان ایران، در خصوص اینکه چرا ماسک با قیمت اعلامی ۱۳۰۰ تومان در داروخانه های کشور کمیاب است، گفت: توزیع ماسک به قیمت مصوب دولتی به تدریج فراهم می‌شود.

جلیل سعیدلو، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در کشور ۱۱ هزار و ۶۰۰ داروخانه داریم که اگر هر کدام از آنها روزانه فقط ۱۰۰ مراجعه کننده داشته باشند، عددی بالغ بر یک میلیون و ۱۶۰ هزار بار مراجعه روزانه خواهد شد.

وی افزود: اگر فقط نیمی از مراجعان داروخانه‌ها متقاضی ماسک باشند، عددی که به دست می‌آید خیلی بیشتر از تعداد ماسک‌های موجود در داروخانه‌ها است.

سعیدلو با عنوان این مطلب که توزیع ماسک ۱۳۰۰ تومانی به تازگی آغاز شده است، ادامه داد: نمی‌توان انتظار داشت یک شبه این تعداد ماسک ۱۳۰۰ تومانی در داروخانه‌ها وجود داشته باشد.

دبیر انجمن داروسازان ایران، با اشاره به توزیع ماسک‌های استاندارد در داروخانه‌های کشور، گفت: به نظر می‌رسد نیاز باشد روزانه حداقل ۵۰ میلیون عدد ماسک در کشور استفاده شود و تولید ما رقمی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون عدد ماسک باشد.

سعیدلو با عنوان این مطلب که توزیع ماسک ۱۳۰۰ تومانی در داروخانه‌ها آغاز شده است، افزود: توزیع ماسک به قیمت مصوب دولتی به تدریج فراهم می‌شود.

۵۰۶۰۰۲۵

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.