8
یادداشت/

چند پیشنهاد برای حفظ جان مسئولین از ویروس کرونا!

  • کد خبر : 2388
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
چند پیشنهاد برای حفظ جان مسئولین از ویروس کرونا!
پیشنهاد می‌شود برای حفظ جان مسئولین که بزرگترین خادمین ملت هستند و زنده ماندن‌شان در اولویت قرار دارد موارد زیر در آذربایجان اجرا و در صورت موفق بودن درکل کشور ساری و جاری شود.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: کرونا در کشور بدجور کشت و کشتار راه انداخته و قصد کوتاه آمدن ندارد. وضعیت آذربایجان‌های غربی و شرقی به علت افزایش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان خوب نیست و جالب آنکه جناب استاندار بارها و بارها از قبول قرمز بودن وضعیت استان خودداری کرد تا اینکه اصرار وزارت بهداشت و درمان، این مسئول ارشد را وادار به قبول واقعیت ساخت.

حال که هنوز بازگشت برخی از محدودیت‌ها مشخص نشده و دولت حامی محرومین و اقشار ضعیف  که قصد ندارد ملت ثروتمندش خدای ناکرده از کرونا ریالی صدمه ببینند و بدین خاطر حاضر به محدود کردن مردم نیست پیشنهاد می‌شود برای حفظ جان مسئولین که بزرگترین خادمین ملت هستند و زنده ماندن‌شان در اولویت قرار دارد موارد زیر در آذربایجان اجرا و در صورت موفق بودن این آزمایش بالینی و غیربالینی به کل کشور سرایت یابد و بازهم ما بشویم نه تنها شهر بلکه استان اولین‌ها.

۱. ملاقات‌های مردمی تمامی مسئولین استانی تا زمانی‌که کرونا را شکست نداده‌ایم به کل لغو شود. چرا که احتمال سرایت ویروس از مردم به مدیران در همین ملاقات‌های به درد نخور وجود دارد!

۲. آقایان مسئول و روسا تا اطلاع بعدی دور کاری کنند. یا اینکه از ساعت ۱۴ به بعد که همه کارمندان و ارباب رجوع به خانه‌هایشان می‌روند برای ساماندهی امورات استان به ادارات بیایند و بدون اطلاع قبلی بازدید غیر منتظره از اداره خود داشته باشند.

۳. تا اطلاع ثانوی وظیفه بازدید از پروژه‌های عمرانی در سطح استان به جوانان غیور سپرده شود که با این روش مدیرانی برای آینده کشور  – البته اگر جوانان عزیز توانستند از کرونا نجات یابند –  تربیت می‌شود.

۴. فقط مدیران می‌توانند با شبکه استانی سهند مصاحبه کرده و آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان را به اطلاع علاقمندان برسانند. چرا که مردم فقط به آمار ارائه شده از زبان مسئولین اعتماد دارند. البته بدین‌ترتیب شهروندان از دیدن چهره مدیران خود در تلویزیون که زنده مانده‌اند نیز خوشحال می‌شوند.

۵. ختم کلام اینکه چون کرونا بدجور می‌کشد و ویروسی است عادل و فرقی بین ثروتمند و فقیر و مسول و شهروند عادی قائل نیست توصیه می‌شود مردم نیز همچون آقایان مدیر ماسک بزنند تا از مرگ نجات یابند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.