25

کارگران هیچ قراردادی با شرکت های تامین نیرو امضا نکنند/ کرونا حافظه شهردار تبریز را از بین برده است

  • کد خبر : 1068
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کارگران هیچ قراردادی با شرکت های تامین نیرو امضا نکنند/ کرونا حافظه شهردار تبریز را از بین برده است
رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از پرسنل تامین نیرو می خواهم تا هیچ قراردادی با شرکت های تامین نیرو امضا نکنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، کریم صادق‌زاده تبریزی در واکنش به بخشنامه جدید شهردار تبریز و قائم مقام وی در خصوص عقد قرارداد کارگران و پرسنل تامین نیرو هر منطقه و سازمان شهرداری تبریز با شرکت های متفرقه تامین نیرو گفت: قرار بود تبدیل وضعیت پرسنل تامین نیرو شهرداری تبریز در هفته کارگر رونمایی شود ولی متاسفانه در این هفته شاهد تنزل ثبات قراردادی این عزیزان بودیم.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: ظاهرا ابتلا به کرونا باعث از بین رفتن حافظه شهردار تبریز شده است، چراکه وی بارها به تمام اعضا شورا و پرسنل قول تبدیل وضعیت کاری در جهت امنیت شغلی وامنیت مالی توام با عدالت اجتماعی  داده بود.

این عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز همچنین ضمن انتقاد از سکوت رییس شورای شهر تبریز در خصوص بخشنامه اخیر شهردار و قائم مقام وی گفت: ضد و بندهای پشت پرده برخی از آقایان باعث صدور این بخشنامه شده است که نتیجه آن چیزی جز استثمار کارگران و پرسنل تامین نیرو نخواهد بود و آقایان باید بدانند اگر میخواهند به برخی ها برای اهداف خاص امتیاز بدهند، حق و حقوق کارگران زحمت کش قابل بذل و بخشش نیست.

صادق‌زاده ادامه داد: در صورتی‌که آقایان از این تصمیم خود بر نگردند بعنوان عضو کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز پشت پرده های این تصمیم عجولانه در مورد بازگرداندن دوباره دلالان و شرکت های تامین نیرو که فقط و فقط بر علیه کارگران شهرداری تبریز است را فاش خواهم کرد.

وی همچنین گفت: شهردار توانمند ارومیه از چندین ماه قبل دستور تبدیل وضعیت تمام پرسنل تامین نیرو شهرداری این شهر را داده است درحالیکه شهرداری تبریز در حال از بین بردن امنیت شغلی کارگران خود است باید واقعا در این شهر به حال خودمان با این وضعیت گریه کنیم!

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: ۴۹ درصد شرکت همشهری متعلق به شهرداری است و مابقی سهام نیز عام هست و نفع شخصی در این بین نیست و این یعنی نصف سود این شرکت مجددا به حساب شهرداری تبریز باز می‌گردد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.