5
رییس بیمارستان امام رضای تبریز:

کاهش بیماران بیمارستان امام رضای تبریز به دلیل محدودیت‌های کرونایی

  • کد خبر : 9206
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کاهش بیماران بیمارستان امام رضای تبریز به دلیل محدودیت‌های کرونایی
رییس بیمارستان امام رضای تبریز از کاهش پنج درصدی بیماران این مرکز آموزشی درمانی به ‌دنبال اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی، خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، مسعود فقیه دینه‌وری در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: ماندگاری بیماران در اورژانس طی چند روز گذشته کاهش یافته، اما  تعداد تخت‌های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا هنوز پر است.
وی با تاکید بر اینکه تاثیر اعمال محدودیت‌های کرونایی در کاهش مبتلایان به بیماری کویید ۱۹ زمان می‌برد، گفت: دورهمی‌های خانوادگی و تجمع در جاهایی که محل‌های ارایه‌ خدمات هستند، به طور قطع اثر محدودیت‌ها را کم‌تر می‌کند.
رییس بیمارستان امام رضا تبریز تاکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم از تجمع و دورهمی‌ها خودداری کنند تا همکاران ما با آسایش خاطر به درمان بیماران بپردازند.
بیمارستان امام رضای تبریز در سطح بندی کشوری تخت های بیمارستانی دارای ۹۹۸ تخت بستری ، ۱۲۰ تخت اورژانس، ۱۲۵تخت دیالیز و ۲۶ تخت عمل مجهز است.
این مرکز آموزشی و درمانی در زیربنایی به مساحت ۷۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع به صورت طبقاتی است و تنها مرکز درمانی است که امداد هوایی اورژانس منطقه را نیز پوشش می ­دهد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.