8
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجانغربی اعلام کرد؛

کاهش ۶۵ درصدی تردد در مبادی ورودی آذربایجان غربی طی ایام فاصله گذاری اجتماعی

  • کد خبر : 752
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کاهش ۶۵ درصدی تردد در مبادی ورودی آذربایجان غربی طی ایام فاصله گذاری اجتماعی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش ۶۵ درصدی تردد در مبادی ورودی استان طی ایام فاصله گذاری اجتماعی خبرداد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، ارسلان شکری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد، افزود: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از ۸ تا۲۰فروردین سال جاری در کل کشور اجرا شد با کاهش۶۵درصدی تردد در مبادی ورودی های استان مواجه بودیم.

شکری با اشاره به اینکه تمامی ۱۵ اداره ، ۲ نمایندگی و ۱۷ پایانه مسافری استان، ۲۰مجتمع بین راهی و۳۲راهدارخانه استان  همه روزه ضدعفونی می شوند، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بسته های غذایی از پایانه های مسافری حذف و بسته های بهداشتی در بین مسافران توزیع شده و همچنین تب سنجی در  تمامی پایانه ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه به نصب گیت خودکار ضدعفونی در ورودی شهید کلانتری ارومیه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹۰ سامانه تردد شمار در داخل استان فعال هستند که در مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از کاهش  ۵۳ درصدی تصادفات جاده ای خبر می دهند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان  یاد آور شد: ۴ گیت خودکار در ورودی های استان و ۵۲ ایست بازرسی در سطح استان اقدام به ضدعفونی کردن ماشین ها کردند.

وی بااشاره به تردد نزدیک به ۶ میلیون مسافر از ۶ مرز استان، اظهار کرد: در این مدت میزان تردد مسافر از مرزهای استان به صفر رسید.

شکری با تاکید بر اینکه هیچ یک از پایانه های مرزی استان تعطیل نبوده و صادرات انجام می شود، افزود: در مدت زمان شیوع کرونا حمل نهاده های اساسی توسط ۲۵هزار راننده با ۱۷ هزار کامیون بار، در مرزهای استان ثبت شده که رشد ۹درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل خود نشان می دهد.

وی درخصوص حمایت های اداره کل از رانندگان نیز یاد آور شد: توزیع کارت های اعتباری ۱و۲میلیون تومانی، حذف حضور در مراکز برای تمدید کارت های هوشمند، تخفیف های بیمه ای و پرداخت بیمه بیکاری از جمله این اقدامات است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.