4

کمیته امداد از واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز خودداری کند

  • کد خبر : 9497
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۷
کمیته امداد از واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز خودداری کند

اهواز – نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام از واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز به دستگاهی دیگر، خودداری کند.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه اول ورود به مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اجتماعی مجلس با رئیس کمیته امداد کشور جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی افزود: سه موضوع مهم از جمله عدم واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز در این جلسه مطرح شد که رئیس کمیته امداد کشور نیز خود به این موضوع اشاره داشت که وجود، تأسیس و همچنین قصد و نیت علامه کرمی در وقف این بیمارستان در اختیار گذاشتن آن به فقرا و نیازمندان بود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس تصریح کرد: یعنی با این فرض استفاده فقرا و نیازمندان از خدمات درمانی بیمارستان آیت‌الله کرمی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

حسینی تاکید کرد: فقیرترین و کم برخوردارترین قشر جامعه، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هستند که در این مدت، بیمارستان آیت‌الله کرمی توانست خدمات خیلی خوبی را به آنها ارائه دهد. حتی پزشکان و کادر درمانی که در این بیمارستان خدمت می‌کنند از نظر تعرفه و رعایت حال بیماران به دلیل نیازمندی، مراعات خوبی برای بیماران داشتند.

وی عنوان کرد: بیمارستان آیت‌الله کرمی در غرب اهواز قرار گرفته که در این قسمت علاوه بر ثقل جمعیتی، جامعه کم برخوردار و کارگری نیز زندگی می‌کنند. بیمارستان امیرکبیر اهواز نیز که طی سال‌های اخیر کاملاً تحت پوشش تأمین اجتماعی بود ولی نوع اداره آن تغییر و باعث کاهش کیفیت درمان در آن منطقه شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی به سازمان و یا نهادی غیر از کمیته امداد در کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی منطقه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

حسینی اظهار کرد: از رئیس کمیته امداد کشور درخواست داشتیم که از واگذاری این بیمارستان خودداری کنند چون این موضوع را به صلاح مردم نمی‌دانیم و قطعاً پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز تنها بیمارستان خیریه در استان خوزستان که توسط آیت‌الله کرمی و با استفاده از وجوهات شرعی ساخته شده و بعد از وقف در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

اکنون کمیته امداد امام قصد دارد در قراردادی این بیمارستان را به بنیاد شهید واگذار کند و این موضوع موجی از نگرانی را در بین مردم منطقه ایجاد کرده است چرا که آنان عقیده دارند این موضوع باعث کاهش خدمات این بیمارستان به مردم می‌شود.

۵۰۸۲۱۳۶

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.