14
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی:

۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی تصویب شد

  • کد خبر : 9767
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی تصویب شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ادامه تلاش های این مجموعه در روزهای کرونایی، از تصویب ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، احمد حمزه‌زاده افزود: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری، با توجه به ارائه ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری زیر ساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری، تمامی طرح‌های ارائه شده به تصویب رسید.
وی افزود: از میان ۱۳ طرح مصوب در این جلسه یک مورد به احداث هتل، پنج طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک طرح مربوط به اردوگاه گردشگری، یک مجتمع گردشگری، دو مورد مرکز آبدرمانی و سه مورد به اقامتگاه سنتی و بومگردی اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، مرند، بستان‌آباد، سراب، اسکو و هشترود پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.
در زمان حاضر ۸۲ طرح گردشگری با ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ۱۹ شهرستان آذربایجان شرقی در حال اجراست.
این طرح ها شامل ۲۷ هتل و ۲ هتل آپارتمان، ۲۰ مجتمع گردشگری و چهار اردوگاه گردشگری و یک مرکز تفریحی و سرگرمی”، “۱۵ مجتمع خدماتی بین راهی”، “چهار اقامتگاه بوم گردی”، “چهار واحد پذیرایی و سه سفره خانه سنتی” و “۲ مجتمع آبدرمانی” با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در حال اجراست.
با سرمایه گذاری انجام شده از سوی سرمایه گذاران و آغاز به فعالیت طرح های یاد شده، برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.