12

مزار شهدای خبرنگار در گلزار وادی رحمت تبریز گلباران شد

  • کد خبر : 3259
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
مزار شهدای خبرنگار در گلزار وادی رحمت تبریز گلباران شد

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، این مراسم روز پنجشنبه به منظور تکریم مقام شامخ شهدای خبرنگار با حضور «محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه خبر در بلوک ۵ مزار شهدای گلزاری شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد. در این آیین علاوه بر […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، این مراسم روز پنجشنبه به منظور تکریم مقام شامخ شهدای خبرنگار با حضور «محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه خبر در بلوک ۵ مزار شهدای گلزاری شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

در این آیین علاوه بر غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای رسانه از پوستر «پویش خاطره نگار» با هدف ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس از سوی بسیج رسانه آذربایجان شرقی رونمایی شد.

پیکر پاک شهدای خبرنگار دفاع مقدس تبریز شامل علی اکبر سلامی، سیدهادی غیبی، رحیم حسن پور، مجید جبار شهیر، امیر جدیری نام آور و غلامحسین حیدرنیا فتح آباد در فاز یک گلزار شهدای تبریز به خاک سپرده شده اند.

۱۷ مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان به دست طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.


http://tabrizeman.ir/?p=111446

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.