6

اتخاذ تمهیدات لازم جهت دسترسی آسان مسافران به ساختمان پایانه مرکزی تبریز

  • کد خبر : 3158
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
اتخاذ تمهیدات لازم جهت دسترسی آسان مسافران به ساختمان پایانه مرکزی تبریز

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسین عادلی سعدآباد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان مسافران به ساختمان پایانه مرکزی، مسیر اصلی محوطه این ساختمان پس از سال ها بازگشایی شد. او ادامه داد: همچنین در راستای رونق بخشی به مرکز خرید پایانه مرکزی که شامل بیش از ۵۰ غرفه تجاری و […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسین عادلی سعدآباد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان مسافران به ساختمان پایانه مرکزی، مسیر اصلی محوطه این ساختمان پس از سال ها بازگشایی شد.

او ادامه داد: همچنین در راستای رونق بخشی به مرکز خرید پایانه مرکزی که شامل بیش از ۵۰ غرفه تجاری و خدماتی است و سالیان متمادی بلاتکلیف مانده بود، با تاکید شهردار کلانشهر تبریز این مسیر بازگشایی شد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز عنوان کرد: مسیر قبلی که همه خودروها تردد می کردند، صرفا برای عبور خودروهای دولتی، تاکسی ها، جانبازان و معلولان و خودروهای حامل بیمار آزاد شده است و خودروهای دیگر از مسیر جدید انتهای پارکینگ و خروجی ترمینال تردد خواهند کرد.

او افزود: این مسیرگشایی با تمهیدات لازم از جمله راه اندازی آسانسورها و پله های برقی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم راهنمای مسافران عزیز به مرکز خرید و سالن بلیط فروشی پایانه مرکزی بازگشایی شده است.


http://tabrizeman.ir/?p=111465

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.