9

افزایش تعداد مراجعات بیماران کرونایی و لزوم مدیریت بهینه در مراکز درمانی

  • کد خبر : 3274
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
افزایش تعداد مراجعات بیماران کرونایی و لزوم مدیریت بهینه در مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا ویروس و مراجعه به مراکز درمانی لازم است همکاران ما در تمام مراکز درمانی نسبت به مدیریت و نحوه ارائه خدمات درمانی مناسب اقدام نمایند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدحسین صومی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به اینکه طی چند روز اخیر تعداد بیماران کرونایی و نیاز به بستری افزایش یافته لذا دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به وظیفه و رسالت خود می بایست تمهیدات ویژه‌ای را برای این منظور اندیشیده و اجرا نماید.

وی افزود: برهمین اساس در جلسه ویژه مدیریت بهینه و بهره‌گیری از تمام امکانات موجود به تمام معاونین و روسای مرکز تاکید موکد گردید تا تمام امکانات خود را برای مدیریت بهینه و ارائه خدمات درمانی مناسب برای بیماران کرونایی به کار بگیرند.

صومی ادامه داد: تمام نیروهای پزشکی و پرستاری و سایر امکانات مراکز دولتی دانشگاهی و غیر دانشگاهی، دولتی و غیردولتی موظف به بکارگیری تمام امکانات هستند تا بتوانیم با مدیریت بهینه به ارائه خدمات درمانی مناسب بپردازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز نقش بسیار تعیین کننده‌ای از آغاز بحران کرونا ویروس برعهده داشته، بیان داشت: مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز به عنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی نقش محوری داشته و بار سنگین ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی را به نحو مناسب به دوش کشیده از اینرو این مرکز با مدیریت صحیح منابع و نحوه ارائه خدمات درمانی مناسب مورد توجه هم استانی‌ها بوده و در این مورد نیز ماموریت ویژه‌ای خواهد داشت.

وی ابراز داشت: با توجه به امکانات موجود در مرکز امام رضا(ع) امیدواریم بتوانیم این بحران را مانند سایر بحران‌ها و پیک‌های بیماری پشت سر گذاشته و با مدیریت صحیح و بکارگیری همه امکانات موجود، خدمات درمانی مناسب به هم‌میهنان ارائه نماییم.

این گزارش می‌افزاید: این جلسه به صورت اضطراری و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونین درمان، توسعه و روسای مراکز درمانی، در ساعت یک بامداد روز جمعه  ۲۱ شهریورماه در مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا(ع) تبریز برگزار شد.

.


http://tabrizeman.ir/?p=112460

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.