10

بهره‌برداری از مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز تا یک سال آینده

  • کد خبر : 3162
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
بهره‌برداری از مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز تا یک سال آینده

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری در حاشیه بازدید فرماندار، شهردار و مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان از مرکز دفن پسماند تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار و بازوی توانمند شهرداری تبریز، اجرایی می‌شود. وی افزود: پروژه مرکز دفن پسماند تبریز، پروژه‌ای مهم و ضروری […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری در حاشیه بازدید فرماندار، شهردار و مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان از مرکز دفن پسماند تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار و بازوی توانمند شهرداری تبریز، اجرایی می‌شود.

وی افزود: پروژه مرکز دفن پسماند تبریز، پروژه‌ای مهم و ضروری است که توجه به مدت زمان اجرای آن برای ما بسیار اهمیت دارد، چرا که براساس دستور سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کشور، این اقدامات باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

.

وی در خصوص انفجارهای کنترل شده در این پروژه، گفت: انفجارهای آرام و کنترل شده دیروز با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح انجام شده و توسط موسسه عاشورا و زیر نظر ناظرین معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشریح کرد: در صورت خودداری از انفجارهای دیروز، پروژه مرکز دفن پسماند تبریز پنح سال به تعویق می‌افتاد، ولی هم اکنون با این اقدام طی مدت یک سال شاهد بهره برداری و اجرای این پروژه خواهیم بود.

وی، هدف از اجرای سریع این پروژه را کاهش مخاطرات زیست‌محیطی دانست و گفت: شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و مدیران استانی جهت به حداقل رساندن مخاطرات زیست محیطی و حل این مشکلات برنامه‌ریزی داشته‌اند که بر این اساس باید در حداقل زمان ممکن این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

.

وی با اشاره به مستندسازی اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: کارشناسانی از تمام مراجع جهت مستندسازی حضور دارند، چرا که چنین پروژه‌ای با این حجم، اقتدار و سرعت زمان اجرا تا کنون در هیچ نقطه‌ای از کشور انجام نشده است.


http://tabrizeman.ir/?p=111435

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.