9
فرماندار بیله‌سوار مغان:

عملیات اجرایی بزرگراه بیله‌سوار – گرمی مغان آغاز شد

  • کد خبر : 2942
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
عملیات اجرایی بزرگراه بیله‌سوار – گرمی مغان آغاز شد
فرماندار بیله‌سوار مغان از تجهیز و کارگاه پیمانکار مجری بزرگراه گرمی - بیله‌سوار مغان خبر داده و بیان کرد: عملیات اجرایی این بزرگراه شروع شده و بزودی شاهد سرعت گرفتن کار خواهیم بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، حسن قبادی در جریان بازدید از محل  تجهیز کارگاه قرارگاه خاتم‌الانبیا پیمانکار پروژه بزرگراه بیله‌سوار-گرمی افزود: این پروژه با ردیف اعتبار ملی و قراردادی بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: طول مسیر مورد پیمان از سه‌راه گوگ‌تپه تا خروجی شهر گرمی بوده و مشخصات پروژه شامل ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، یک میلیون و ۲۶۰ هزار مترمکعب خاکریزی، عملیات فولادی، عملیات بتن‌ریزی، قطعات بتنی پیش‌ساخته، زیراساس، اساس و در نهایت آسفالت خواهد بود.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات این پروژه، دسترسی ترانزیت بین‌المللی از طریق کریدور ارتباطی بیله‌سوار-گرمی-اردبیل بسیار سریع‌تر و ایمن‌تر برقرار خواهد شد ، افزود: اجرای پروژه باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گرفته و در خدمت اهالی شهرستان و تمام مسافران قرار گیرد تا شاهد توسعه هرچه بیشتر منطقه و استان باشیم.

در این حال  علی رحمتی ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هم از اجرای پروژه کمربندی بیله‌سوار به طول چهار کیلومتر خبر داد.

وی با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از وضعیت خیابان اصلی شهر رضی نیز گفت: پروژه روکش آسفالت این مسیر درحال سپری کردن مراحل مناقصه است.

شهرستان بیله‌سوار تنها منطقه اتصال استان اردبیل به خارج از کشور می‌باشد. این شهرستان با جمهوری آذربایجان همسایه است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.