28
مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگاران؛

مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل و تکلیف سالتحصیلی جاری نامعلوم است

  • کد خبر : 2939
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل و تکلیف سالتحصیلی جاری نامعلوم است
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در خصوص تعیین تکلیف امتحانات پایان ترم مدارس گفت: در این مورد تصمیم گیری خاصی نشده و البته ۲۷ روز تا آغاز امتحانات وقت داریم.پاشایی در خصوص تعیین تکلیف امتحانات پایان ترم مدارس گفت: در این مورد تصمیم گیری خاصی نشده و البته ۲۷ روز تا آغاز امتحانات وقت داریم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت تعطیلی مدارس اظهار داشت: تعطیلی مدارس تا اطلاع ثانوی  ادامه دارد و تاکنون تکلیف امتحانات پایان ترم نیز مشخص نشده است.

▪️برای حضوری یا مجازی بودن امتحانات پایان ترم مدارس تصمیم گیری نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص حضوری یا مجازی بودن امتحانات پایان ترم مدارس گفت: در این مورد تصمیم گیری خاصی نشده و البته ۲۷ روز تا آغاز امتحانات وقت داریم.

▪️احتمال برگزاری کنکور در دهه آخر تیرماه

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف پایان یا ادامه سال تحصیلی جاری چه خواهد شد، اظهار داشت: فعلاً چیزی از طرف وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها ابلاغ نشده است اما احتمالاً ۴ الی ۶ هفته به سال تحصیلی اضافه شود البته نه برای همه مقاطع بلکه متناسب با سن و ظرفیت مقاطع مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد.

پاشایی در رابطه با زمان برگزاری کنکور سراسری نیز بیان کرد: برگزاری کنکور سراسرس برعهده سازمان سنجش کشور است و وظیفه ما تا سال چهارم دبیرستان تعریف شده است اما طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده، کنکور شاید دهه آخر تیر ماه برگزار شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.