5
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس:

ارس‌وندان در همکاری با ستادملی کرونا خاطرات بی بدیل از خود به یادگار گذاشتند

  • کد خبر : 2946
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
ارس‌وندان در همکاری با ستادملی کرونا خاطرات بی بدیل از خود به یادگار گذاشتند
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مردم ارس در همیاری و همکاری با ستاد ملی کرونا خاطرات بی بدیل از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش  آژانس خبری تبریزمن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان در دیدار با اعضای هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس ضمن تقدیر از اقدامات مردم و خیرین ارس در همیاری و همکاری با برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: مردم ارس در همیاری و همکاری با برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا خاطرات بی‌بدیل از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: سوق دادن اقدامات خیرین به سمت تامین نیازها و زیرساخت ‌های حوزه سلامت، تهدیدهای ناشی از کرونا را به فرصت تبدیل می‌کند.

نریمان گفت: سازمان منطقه آزاد ارس در راستای تامین زیرساخت‌های حوزه درمان منطقه از  پیشنهاد تلاش و دعوت از خیرین برای خرید و تامین دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان ساجدی هادیشهر توسط پویش معیشت و سلامت ارس حمایت می کند.

شایان ذکر است در این نشست هریک از اعضای هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس گزارشی از فعالیت‌های انجام یافته توسط این پویش را برای تامین معیشت و سلامت ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.