7
معاون حقوقی باشگاه تراکتور:

مشکل باشگاه‌ها در عقد قرارداد‌ها نیست/ تراکتور یک پرونده در فیفا دارد

  • کد خبر : 621
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
مشکل باشگاه‌ها در عقد قرارداد‌ها نیست/ تراکتور یک پرونده در فیفا دارد
معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: بیشتر باشگاه‌های فوتبال در ایران در بستن قرارداد با بازیکن مشکلی ندارند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره جلسه باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: اگر این گونه جلسات  از شعار خارج شود به طور حتم برای باشگاه‌ها مفید خواهد بود. 

کاراندیش درباره ممنوعیت جذب  مربی و بازیکن و اینکه فدراسیون فوتبال قرار است به این مسئله ورود کند، گفت: من این موضوع را نشنیده ام که باشگاه‌ها  نباید مربی و بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. اگر باشگاه‌ها ملزم به اجرای فرمت خاصی برای عقد قرارداد با خارجی‌ها باشند در صورتی که مدیربرنامه‌ها نپذیرند این طرح با مشکل مواجه می‌شود. به هر حال اکثر باشگاه‌ها در بستن قرارداد مشکل ندارند و مسائل به وجود آمده ناشی از تعهدات مالی است که در موعد مقرر انجام نمی‌شود. باشگاه‌ها به علت مشکلات مالی و نبود درآمدزایی با تاخیر پرداختی‌ها را انجام می‌دهند. 

او  درباره اینکه باشگاه تراکتور چند پرونده حقوقی در فیفا دارد، بیان کرد: ما فقط پرونده فورچونه را در فیفا داریم و پرونده‌ کنستانت، استوکس و اروین در دادگاه عالی ورزش رسیدگی می‌شوند. 

معاون حقوقی تراکتور درباره فرصت ۴۵ روزه این باشگاه برای پرداخت بدهی‌ها اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و رای اصلی (گراند رای) بازیکنان خارجی هنوز نیامده است و بعد از آن ما فرصت اعتراض به رای داریم. ۴ – ۵ ماه زمان می‌برد تا روال این پرونده‌ها در مراجع قضایی سپری شود. 

کاراندیش درباره اینکه جفرسون یوری مدافع برزیلی بدون فسخ قرارداد راهی کشورش شده است، گفت: این بازیکن درخواست فسخ قرارداد کرده بود، اما مدیریت و سرمربی تیم با این موضوع موافقت نکردند و او نیز به علت تعطیلی لیگ مرخصی گرفت و به کشورش بازگشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.