11
رییس کل دادگستری استان اردبیل:

متهمان فروش غیرقانونی مواد اولیه پتروشیمی اردبیل به حبس و جزای نقدی محکوم شدند

  • کد خبر : 661
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
متهمان فروش غیرقانونی مواد اولیه پتروشیمی اردبیل به حبس و جزای نقدی محکوم شدند
رییس کل دادگستری استان اردبیل از محکوم شدن متهمان فروش غیرقانونی مواد اولیه پتروشیمی اردبیل به حبس، جزای نقدی و شلاق خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، پارسال با شناسایی متهمان فروش غیرقانونی مواد اولیه پتروشیمی اردبیل توسط ماموران اداه کل اطلاعات استان و دستگاه قضایی رسیدگی به این پرونده فساد اقتصادی در دادسرای اردبیل آغاز شد.

ناصر عتباتی با بیان اینکه حکم پرونده متخلفان فروش مواد اولیه پتروشیمی اردبیل صادر شده، افزود: متهم ردیف اول پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور به ۱۰ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و ضبط اموال به رقم بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال و محرومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی محکوم شد.

وی اظهارداشت: متهم ردیف دوم که به نوعی مشارکت داشته و در بعضی از اتهامات هم معاونت داشته به اتهام اختلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور به پنج سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و همچنان ضبط اموال به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال و محرومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی محکوم شد.

عتباتی گفت: متهم ردیف سوم نیز بازرسی بوده که باید تخلفات این اشخاص را گزارش می‌کرده که به لحاظ معاونت در اخلال عمده در نظام تولیدی کشور از طریق اعطای سهمیه و دریافت رشوه و صدور گواهی‌های خلاف واقع به ۶ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و ضبط سه میلیارد ریال محکوم شده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه‌داد: در بخشی از پرونده کماکان با اتهاماتی همچون جعل و استفاده از اسناد مجعول رسمی و صدور گواهی‌های خلاف واقع مواجه هستیم که نتیجه رسیدگی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.