12
تخلف آشکار در انتصاب مدیر جدید شهرداری تبریز؛

پشت پرده تغییرات مدیریتی در سازمان فناوری شهرداری تبریز چیست؟/ چه بر سر ۳۲ میلیارد بودجه شهر هوشمند خواهد آمد؟

  • کد خبر : 764
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
پشت پرده تغییرات مدیریتی در سازمان فناوری شهرداری تبریز چیست؟/ چه بر سر ۳۲ میلیارد بودجه شهر هوشمند خواهد آمد؟
افزایش بیش از ۴.۵ برابری بودجه سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز با هدف توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند در حالی امسال اتفاق افتاده که به نظر می‌رسد با انتصاب یک مدیر ناآشنا و غیرمتخصص تحقق این اهداف با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، چند روز پیش خبر تغییر مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز و جایگزینی علی طوماری به جای احمد فیضی رسانه‌ای شد. اما این جابجایی از چند منظر نیازمند بررسی و کنکاش بیشتر است.

نخست اینکه؛ بنا به مصوبه سال گذشته هیات مدیره سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، مدیرعامل این سازمان بایستی متخصص حوزه فناوری و دارای تجارب چندین ساله در این حوزه باشد که این مورد در رابطه با سرپرست جدید سازمان صدق نمی‌کند، چرا که تحصیلات و تجارب کاری ایشان در تضاد کامل با مصوبه هیات مدیره قرار دارد.

مورد دوم اینکه؛ تغییر و جابجایی مدیرعامل سازمان بدون اطلاع هیات مدیره انجام گرفته است و جالب اینکه هیات مدیره سازمان خبر این تغییرات را از رسانه‌ها شنیده‌اند. اینکه چرا مدیرعامل سازمان، بدون اطلاع هیات مدیره و در نهایت پنهانکاری انجام شده، خود جای سوال دارد؟

نکته سوم؛ به افزایش بودجه سازمان فناوری اطلاعات شهرداری از ۷ میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۳۲ میلیارد تومان در سال ۹۹ مربوط می‌شود. ظاهرا این افزایش بیش از ۴.۵ برابری بودجه سازمان، با هدف توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند اتفاق افتاده است. سوال اینجاست؛ چگونه می‌توان با یک مدیر ناآشنا و غیرمتخصص به حوزه سازمان، اهداف تعریف شده در خصوص تامین زیرساخت‌ها را محقق ساخت؟

آیا این تغییرات، واقعا در راستای بهبود وضعیت سازمان، ارتقای بهره‌وری و تحقق اهداف تعریف شده، انجام گرفته یا قرار است از این طریق، هزینه‌های تبلیغاتی کاندیدای مورد حمایت برخی آقایان، از محل اعتبارات ۳۲ میلیاردی سازمان تامین شود؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.