9
رئیس پلیس اردبیل خبر داد؛

کشف ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل

  • کد خبر : 882
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کشف ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل
رئیس پلیس استان اردبیل از کشف ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر در روزهای گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، سردار هوشنگ حسینی هشتم اردیبهشت در جریان دستگیری باند تهیه و توزیع موادمخدر در اردبیل اظهار کرد: همکاران پلیس مبارزه با موادمخدر شب گذشته در خلخال و در بازرسی از یک دستگاه خودرو ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مواد بیشتر از نوع تریاک بوده و در این زمینه نیز یک دستگاه خودرو با دو نفر راننده و فرد دخیل در تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: سوداگران مرگ از استان‌های همجوار نسبت به تهیه و حمل مواد اقدام کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به موقع دستگیر شدند.

حسینی بیان کرد: در عملیاتی دیگر در اردبیل با تعقیب و گریز قاچاقچیان از یک دستگاه خودرو ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به دست آمد.

وی گفت: در این ارتباط یک دستگاه خودروی سواری توقیف و سه نفر از اعضای تهیه و توزیع موادمخدر بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در تداوم طرح مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان بیش از ۴۶۵ نفر عوامل دخیل در این زمینه دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

حسینی از هموطنان خواست؛ در صورت اطلاع از فعالیت باندها و افراد دخیل در تهیه و توزیع موادمخدر گزارش خود را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا با اقدام به موقع جلوی فعالیت آنها گرفته شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.