11
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از طولانی بودن صف‌های خرید در برخی صنوف

  • کد خبر : 856
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
انتقاد معاون استاندار آذربایجان شرقی از طولانی بودن صف‌های خرید در برخی صنوف
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از طولانی بودن صف‌های خرید در برخی صنوف مانند قنادی‌ها، گفت: علوم پزشکی و اتاق اصناف باید نظارت شدیدتری بر اجرای فاصله گذاری هوشمند در قنادی‌ها داشته باشند و حتی الامکان از فروش بسته بندی شده استفاده شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا، همکاری مردم را اصلی‌ترین مولفه در ریشه کردن کردن بیماری کرونا دانست و بر ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب برای افزایش توجه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات این کمیته توسط دستگاه‌های عضو گفت: همکاری آگاهانه مردم، اصلی‌ترین عامل در فرآیند مبارزه با کروناست و تا زمانی که این موضوع، محقق نشود بسیاری از تلاش‌های انجام شده نتیجه بخش نخواهد بود.

وی ادامه داد: بی توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان افزایش مبتلایان به کرونا را در استان به دنبال خواهد داشت که در این صورت قطعا تمامی محدودیت‌های پیشین و شاید محدودیت‌هایی شدیدتر اعمال خواهد شد.

رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا در ادامه با تبیین مصوبات این جلسه، اظهار کرد: شیرینی فروشی‌ها فقط می‌توانند زولبیا و بامیه تولید شده در مغازه خودشان را بفروشند و هرگونه حمل این شیرینی برای فروش در یک مغازه دیگر، تخلف است. سایر اصناف نیز حق فروش زولبیا و بامیه ندارند و در صورت مشاهده باید این مواد  توسط علوم پزشکی و نهادهای نظارتی، معدوم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بازگشایی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، گفت: هرگونه اتراق در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان ممنوع است و انتظار داریم که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها برای پیاده روی از پارک ها استفاده کنند. سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز باید همچنان بسته باشد.

وی در این جلسه خواستار رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تمامی سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و برخورد با هرگونه قصور و تخلف در این زمینه با اتخاذ سیاست‌های تنبیهی شد.

رحمتی ادامه داد: هرگونه دعوت از مردم برای تجمع در اماکن خاص همچون پارک‌ها و سایر اماکن فرهنگی و مذهبی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با توجه به احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا باید همچنان مردم را به “در خانه ماندن” تشویق کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.