4
مدیر روابط عمومی موسسه آموزش نبی‌اکرم(ص):

برگزاری کلاس‌های موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص) با نرم افزار تخصصی و استاندارد آموزش مجازی

  • کد خبر : 943
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
برگزاری کلاس‌های موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص) با نرم افزار تخصصی و استاندارد آموزش مجازی
مدیر روابط عمومی موسسه آموزش نبی‌اکرم(ص) از برگزاری منظم کلاس‌های درسی دانشجویان با استفاده از نرم افزار تخصصی و استاندارد آموزش مجازی (LMS) خبر داد.

ه گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدفاضل بلاغی، با تشریح اقدامات انجام شده این موسسه آموزش عالی پس از شیوع ویروس کرونا، یکی از اقدامات مهم در این خصوص را عدم تعطیلی روند آموزش واحدهای درسی دانشجویان و ادامه آموزش از طریق آموزش مجازی بیان کرد.

وی اضافه کرد: ریاست موسسه و هیات رئیسه، استراتژی این موسسه آموزش عالی را پس از شیوع ویروس منحوس کرونا تدوین و ابلاغ نمود که از اهم این برنامه‌ها می‌توان به خرید نرم.افزار تخصصی و استاندارد و قابل قبول آموزش مجازی اشاره کرد. این نرم افزار از یک شرکت معتبر دانش بنیان داخلی خریداری گردید و از اوایل فروردین ماه امسال ، کلاسهای درسی در قالب این نرم افزار ادامه یافت.

وی، این موسسه آموزش عالی را از معدود دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی کشور دانست که از یک نرم افزار تخصصی و استاندارد در حوزه آموزش مجازی استفاده می‌کنند.

بلاغی، همچنین راه‌اندازی اینترنت پرسرعت فیبرنوری را یکی از اقدامات این موسسه اعلام کرد که با این کار سرعت اینترنت موسسه در حدود ۵ برابر افزایش یافته است.

وی رایگان شدن اینترنت نرم‌افزار آموزش مجازی را نیز یکی از اقدامات ارزشمند این موسسه بیان کرد که در صورت استفاده دانشجویان و اساتید از نرم افزارهای این موسسه، تعرفه اینترنت‌شان رایگان محاسبه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی موسسه آموزش نبی‌اکرم(ص)، دیگر اقدامات انجام شده را اعم از شیفتی کردن حضور کارکنان و دورکاری همکاران، ضدعفونی دوره‌ای اتاق‌ها و کلاس‌های این موسسه، توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و اساتید، آماده‌سازی امکانات فنی و سخت‌افزاری برای اساتید جهت تولید محتواهای آموزشی، مساعدت در پرداخت‌های مالی دانشجویان، برگزاری دوره‌های آزاد توانمندسازی دانشجویان بصورت مجازی و برگزاری جلسات مجازی انس با قرآن در ماه مبارک رمضان بیان کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.