3
یادداشت/

چرا آمار روزانه ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی اعلام نمی‌شود؟

  • کد خبر : 984
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
چرا آمار روزانه ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی اعلام نمی‌شود؟
برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان و همچنین ریشه‌کن کردن بیماری کرونا، ضروریست مسئولان امر نسبت به اعلام روزانه آمار کرونا در استان اقدام کنند.

تبریزمن – داود هوشیار: آمار ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی که هرشب توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام می‌شد، چند روزیست که دیگر اعلام نمی‌شود این درحالیست که مطابق هفته‌های گذشته آمار کشوری هر روز از سوی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

آخرین بار ۳۰ ام فروردین آمار ۴۸ ساعته کرونا در استان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی ۲۵۳ نفر اعلام شد، که در مدت مشابه در کل کشور تعداد ۲۸۷۳  نفر مثبت اعلام شده بود، یعنی آمار روزهای ۲۹ و ۳۰ ام فروردین ماه در آذربایجان‌شرقی ۸% آمار کشوری!

با توجه به اینکه ضدعفونی معابر و خیابان‌های تبریز توسط شهرداری تقریبا به سمت صفر میل کرده و آمار روزانه ابتلا به کرونا نیز اعلام نمی‌شود، برخی از مردم تصور می‌کنند کرونا در تبریز و آذربایجان‌شرقی رو به پایان است، در حالی که خبرها نشان می‌دهد در خوش بینانه‌ترین حالت آمار کرونا در آذربایجان‌شرقی صعودی نبوده و کنترل شده است.

از سوی دیگر با توجه به اینکه عدم اعلام آمار روزانه بهانه‌ای برای تولید و انتشار شایعات و دروغ‌های مختلف از سوی بدخواهان شده، ضروریست برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان و همچنین ریشه‌کن کردن این بیماری، مسئولان امر نسبت به اعلام روزانه آمار کرونا در استان اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.