10
بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز:

ادعای حضور گدایان تبریز در تهران سخیف و اهانت‌آمیز است/ به‌جای‌ فرافکنی پاسخگوی سهل‌انگاری خود باشید

  • کد خبر : 1349
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
ادعای حضور گدایان تبریز در تهران سخیف و اهانت‌آمیز است/ به‌جای‌ فرافکنی پاسخگوی سهل‌انگاری خود باشید
بابایی‌اقدم ادعای حضور گدایان تبریز و آذربایجان در تهران را سخیف خواند و از مسئولان شهرداری تهران خواست به‌جای اظهارات اهانت‌آمیز پاسخگوی سهل‌انگاری خود باشند و به وظایف‌شان عمل کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از رسانه های محلی، فریدون بابایی‌اقدم در واکنش به ادعای سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران مبنی بر انتقال متکدیان تبریز و آذربایجان به پایتخت، اظهار داشت: این نوع اظهارات اهانت‌آمیز موجب تکدر خاطر آذربایجانی‌ها می‌شود و این مقام مسئول باید برای ادعای خود سند بیاورد و بگوید هنگام جمع‌آوری متکدیان این اطلاعات را به دست آورده‌ایم.

وی افزود: اینگونه مواضع غیرمسئولانه و احساسی است و آقایان باید به‌جای آنکه در رفع کمبودها تلاش و به وظایف‌شان عمل کنند چنین ادعاهای سخیفی را مطرح می‌کنند؛ پایتخت فقط متعلق به تهران نیست و ویترین ایران است و به خاطر سهل‌انگاری مسئولان آن، مسافران تصویر ناخوشایندی از این شهر می‌بینند.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه همگان تبریز را شهر بدون گدا و معتاد متجاهر می‌شناسند، تصریح کرد: ما به اذعان رئیس‌جمهور نیاز نداشتیم و قبل از آنکه آقای روحانی این تعریف و تمجیدها را نمایند، آحاد مردم ایران به این ویژگی تبریز اذعان داشتند.

وی توضیح داد: تحقق شعار تبریز بدون گدا مدیون سخاوت همشریان ماست و خیران بزرگی در این شهر هستند که مبالغ کلانی را به فقرزدایی اختصاص می‌دهند و اکثریت شهروندان که خود درآمد زیادی ندارند در کمک‌های مردمی در حد توان مشارکت دارند.

بابایی‌اقدم با بیان اینکه بر اساس آمار رسمی مردم آذربایجان‌شرقی در کمک‌های مومنانه به آسیب‌زدگان کرونا رتبه‌ی دوم کشور را به خود اختصاص داده‌اند، یادآور شد: در زلزله ارسباران این مردم برای کمک به هم‌نوعان صف کشیدند و شاهد ترافیک چند کیلومتری در مسیر منتهی به اهر، هریس و ورزقان بودیم اما بنده هنگام حضور در منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان به‌ندرت کمک‌های مردمی دیدم.

وی بیان کرد: طبیعتاً در شهرهای بزرگ آسیب‌های اجتماعی زیاد است اما اولاً فرهنگ آذربایجانی‌ها به گونه‌ایست که دنبال تکدی‌گری نمی‌روند و اگر هم نیازمندی باشد موسسات خیریه و خود شهروندان به کمک وی می‌شتابند.

عضو شورای شهر تبریز در پایان ابراز داشت: بنده به‌شخصه هنگام مشاهده کودک کار در سر چهارراه‌ها سریعاً خیران و موسسات خیریه را در جریان قرار می‌دهم و اتفاقاً نیازهای آن کودک کار را نیز رفع می‌کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.