7
شهردار ارومیه:

بزرگترین تقاطع غیرهمسطح ارومیه عید فطر افتتاح میشود

  • کد خبر : 1512
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
بزرگترین تقاطع غیرهمسطح ارومیه عید فطر افتتاح میشود
شهردار ارومیه گفت: روگذر مسیر والفجر به ابتدای جاده سنتو که در قالب پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان اجرایی می‌شود، روز عید سعید فطر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمد حضرت‌پور افزود: احداث این پروژه به اتمام رسیده و افتتاح آن در روز عید سعید فطر برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: مسیر یک‌طرفه ورودی شهر ارومیه از سمت مهاباد طی حدود ۲ سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر از آن استفاده می‌شود و راه اندازی مسیر برگشت از خیابان والفجر به سمت مهاباد نیز از جمله درخواست‌های مهم شهروندان از مدیریت شهری است که با تمام توان در حال اجرای آن هستیم.

وی بیان کرد: مهمترین و پرترافیک‌ترین مسیر در تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به مسیر والفجر – جاده مهاباد اختصاص دارد که اتمام تقاطع غیرهمسطح در این مسیر می‌تواند به کاهش قابل توجه ترافیک منجر شود.

شهردار ارومیه گفت: تقاطع غیرهمسطح آذربایجان که یکی از بزرگترین طرح های عمرانی شمال غرب کشور به شمار می‌رود، دارای پنج پل روگذر و ۲ پل زیرگذر است که در صورت اتمام کامل آن، شاهد روان شدن ترافیک در مسیر ورودی شهر ارومیه از مسیر مهاباد و اشنویه خواهیم بود.

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در مسیر کمربندی ارومیه، ورودی ارومیه از سمت مهاباد و اشنویه، خیابان والفجر احداث می شود که موجب کاهش ترافیک در این منطقه از شهر می شود.

این تقاطع همچنین آخرین تقاطع غیرهمسطح بر روی کمربندی میانی شهر ارومیه است.

این کمربند دارای ۱۵ تقاطع غیرهمسطح و ۲۲ کیلومتر طول است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.