23
سخنگوی شورای شهر تبریز:

اطلاعی از جزئیات دستگیری مدیران شهرداری تبریز نداریم/ برگزاری جلسه غیرعلنی برای اخذ توضیح از شهردار

  • کد خبر : 1708
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اطلاعی از جزئیات دستگیری مدیران شهرداری تبریز نداریم/ برگزاری جلسه غیرعلنی برای اخذ توضیح از شهردار
سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه جزئیات دستگیری مدیران شهرداری تبریز برای اعضای شورا شفاف‌سازی نشده است، از برگزاری جلسه غیرعلنی با ایرج شهین‌باهر جهت اخذ توضیح خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از رسانه‌های محلی، «کریم صادق‌زاده» در واکنش به دستگیری تعدادی از مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: ما نیز اخبار این بازداشت‌ها را در رسانه‌ها دیده‌ایم و اطلاعی از جزئیات واقعه نداریم.

وی ادامه داد: به زودی جلسه‌ای غیرعلنی با حضور شهردار تبریز و مدیرکل حراست آن برگزار خواهد شد تا ایرج‌ شهین‌باهر در این خصوص پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر تبریز باشد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه اخبار موثقی از علت دستگیری‌ها نداریم، خاطرنشان ساخت: یکی از وظایف شورای شهر تبریز نظارت بر عملکرد شهرداری است و باید علت این دستگیری‌ها برای مردم شفاف‌سازی شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که آبروی افراد در میان است نمی‌توان نسنجیده اظهارنظر کرد اما قطعاً با کسب اطلاع از چرایی بازداشت مدیران شهرداری تبریز موضوع را با مردم در میان می‌گذاریم، شعار شورای پنجم مبارزه با فساد بود و اکنون نیز در این راه با کسی مماشات نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.