11
امام جمعه جلفا:

امروز چرخ زندگی و واحد تولیدی در ارس نمی چرخد/ گویا شما به اسلام منهای روحانیت قائل هستید!

  • کد خبر : 1980
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
امروز چرخ زندگی و واحد تولیدی در ارس نمی چرخد/ گویا شما به اسلام منهای روحانیت قائل هستید!
امام جمعه جلفا گفت: آقای رئیس جمهور در سال ۱۳۹۲ گفت؛ هم سانتریفیوژ باید بچرخد، هم چرخ زندگی مردم. اما امروز نه چرخ زندگی و نه چرخ واحد تولیدی در ارس هیچ‌کدام نمی‌چرخد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت الاسلام و المسلمین سنجری با اشاره به سفر معاون اقتصادی وزارت امور خارجه به منطقه آزاد ارس اظهار داشت: حضور مسئولین کشوری و استانی در منطقه مغتنم است که امیدواریم حاصل این سفرها برای منطقه نمود واقعی داشته باشد در غیر اینصورت خروجی این سفرها جز ایجاد هزینه‌های سرسام آور فایده دیگری ندارد.

وی با اشاره به رویه اتخاذ شده از سوی مسئولین در خصوص عدم دعوت از ائمه جمعه به جلسات با حضور مسئولین کشوری و استانی گفت: در  سفر معاون اقتصادی وزارت امور خارجه روی سخنم با آقای احمدی فرماندار محترم شهرستان جلفاست؛ آقای فرماندار در مسلمان بودن شما شکی نیست اما گویا حضرتعالی به اسلام منهای روحانیت قائل هستید؛ چرا با حضور مقامات کشوری و استانی در منطقه هیچ دعوتی از ائمه جمعه به جلسات به عمل نمی‌آید!؟ طبق پروتکل‌هایی که وجود دارد وظیفه شما دعوت از ائمه جمعه است پس چرا به آن عمل نمی‌کنید؟

وی در ادامه افزود: متاسفانه جلسات به تعریف کشیده می‌شود و اشاره‌ای به مشکلات منطقه نمی‌شود، اما مواردی هست که نمی‌توان نسبت به آنها بی‌تفاوت بود؛ ائمه جمعه مشکلات مردم را فریاد می‌زنند و وظیفه تک‌تک ائمه جمعه است که از دردها و مشکلات مردم و واحدهای تولیدی که کمر آنها زیر بار فشار اقتصادی و عدم توجه مسئولین شکسته است، سخن بگویند.

امام جمعه جلفا ادامه داد: امروز واحدهایی که بیش از ۳۰۰  تا بعضا ۵۰۰ کارگر در آنها مشغول به کار بودند تعطیل شده‌اند. این مسائل باید گفته شود. یادمان می‌آید آقای رئیس جمهور در سال ۱۳۹۲ گفت؛ هم سانتریفیوژ باید بچرخد، هم چرخ زندگی مردم. اما امروز نه چرخ زندگی و نه چرخ واحد تولیدی در ارس هیچ‌کدام نمی‌چرخد.

سنجری در ادامه خاطرنشان کرد: در تعجم یکی از مسئولین در جایی نقل کرده است که در ارس چیزی به نام بیکار نداریم و کار هست اما کارگر نیست! بیایید لیست مراجعه کنندگان جویای کار به دفتر امام جمعه جلفا را نشان دهیم که این ادعا چگونه مطرح می‌شود که هیچ جوان بیکاری در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا وجود ندارد! اگر این تعاریف هم نباشد آنوقت این مسئول مورد بازخواست و ماخذه قرار خواهد گرفت که چرا در این مدت هیچ کاری در خصوص رفع موانع اشتغال انجام نشده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.