8
فرماندار تبریز خبر داد؛

بازگشت محدودیت‌های کرونایی/ اتوبوس‌های شهری در تبریز متوقف می‌شود

  • کد خبر : 2031
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
بازگشت محدودیت‌های کرونایی/ اتوبوس‌های شهری در تبریز متوقف می‌شود
فرماندار تبریز از اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی در این کلانشهر خبر داد و افزود: در جلسه ستاد مقابله با کرونای تبریز تصمیم بر این شد ارائه خدمات اتوبوسهای درون شهری تبریز از فردا متوقف شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از رسانه های محلی، مهدوی امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: واقعیت این است که تبریز از نظر شیوع کرونا در شرایط حاد و از نظر رفتاری در حالت قرمز است اما آمار و ارقام وضعیت زرد را نشان میدهد چون بیشتر مردم دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نمی کنند و آن را تمام شده می دانند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل باید محدودیت هایی را اعمال کنیم تا مردم واقعیت موضوع را متوجه شوند.

وی افزود: حرکت های دسته جمعی به سمت مراکز تفریحی اتفاق افتاده است لذا باید تیم های بازرسی ترکیبی،برای نظارت در شهرستان تبریز از اماکن و دستگاه‌های خدمات‌رسان ایجاد کنیم تا اگر مشاهده شد مکانهایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند حتما این مکان‌ها پلمپ شوند.

▪️اعمال دوباره محدودیتهای کرونایی در تبریز

فرماندار تبریز در خصوص مصوبه های این جلسه گفت: ارائه خدمات اتوبوسهای درون شهری از فردا دوباره در تبریز متوقف می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای تمامی ادارات و دفاتر دستگاه‌های خدمات‌رسان الزامی می شود افزود: استفاده از ماسک در بازار مسقف تبریز توسط اتاق اصناف اجباری است و تهویه هوا در بازار مسقف و پاساژها انجام می شود.

مهدوی ادامه داد: حسینیه ها اجازه بازگشایی ندارند و مساجد برای اقامه نماز جماعت فقط به مدت نیم ساعت باز خواهد بود.

بر اساس دیگر مصوبات این نشست، برپایی مراسم عزاداری حتی در منازل نیز ممنوع و از انتشار آگهی ترحیم و دعوت مردم به مراسم در فضای مجازی ممانعت می شود.

فرماندار تبریز با بیان اینکه تاکسی‌ها اجازه ندارد بیش از ۳ نفر سوار کنند گفت: تالارها با ۵۰ درصد ظرفیت می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به فعالیت خود ادامه دهند.

در ابتدای جلسه نیز، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در یک هفته گذشته تست کرونای حدود ۲ هزار نفر در استان مثبت شده است.



لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.