15
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

برگزاری تورهای گردشگری با اخذ هزینه اضافی ممنوع است

  • کد خبر : 2037
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
برگزاری تورهای گردشگری با اخذ هزینه اضافی ممنوع است
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری هر گونه تور اقساطی گردشگری با اخذ هزینه‌های اضافی در استان ممنوع است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، علیرضا بایرام زاده در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه سفر در تمام ایام و به ویژه روزهای تابستان موجب نشاط اجتماعی می شود، لذا شرایط فروش اقساطی تورهای مسافرتی این امکان را برای تمام اقشار جامعه فراهم کرده تا از فرصت سفر بهره مند شوند.

وی با تاکید به اینکه پذیرش تورهای اقساطی نباید با بهره انجام شود، ادامه داد: پیرو بخشنامه هایی که به دفاتر خدمات مسافرتی استان ابلاغ شده است، هیچ یک از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اجازه برگزاری تورهای اقساطی با بهره و هزینه مضاعف را ندارند.

بایرام زاده اضافه کرد: بر اساس گزارشات واصله برخی از دفاتر گردشگری در حال انجام و فروش تورهای ویژه به صورت اقساطی با بهره های متفاوت هستند.

وی با اشاره به اینکه مراتب برخورد با دفاتر متخلف توسط مراجع قانونی پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: باتوجه به پیامدهای موضوع در سال‌های گذشته، میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در قبال شکایات رسیده از سوی مسافران هیچ گونه مسئولیت حقوقی و حمایتی نداشته و مراتب از طریق مراجع قضائی پیگیری خواهد شد.

آذربایجان شرقی با داشتن افزون بر یکهزار و ۵۰۰ شرکت گردشگری و مسافری از جمله استان های رده اول در این حوزه به شمار می رود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.