11
یادداشت/

اگر خبر خوش وزیر بهداشت توخالی باشد…!

  • کد خبر : 2172
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
اگر خبر خوش وزیر بهداشت توخالی باشد…!
اگر خبر کشف واکسن کرونا توسط دانشمندان ایرانی همچون وعده‌های دولت در کاهش قیمت دلار، خودرو و کالاهای اساسی، توخالی از آب در آید، آنچنان ضربه‌ای بر اعتماد عمومی جامعه وارد می‌شود که باید سال‌ها برای ترمیم‌اش صبر کرد.

تبریزمن – مهدی حافظ‌زاده: وزیر بهداشت ایران می‌خواهد بعد از ماه‌ها برگ برنده ‌ش را رو کند. نمکی چهارم تیر با اعلام خبر کشف واکسن کرونا توسط دانشمندان وطنی یک کشور را چشم انتظار فردایی که قرار است از شر ویروسی منحوس رها شویم، گذاشته و گفته است؛ “جمهوری اسلامی ایران هم بر روی واکسن‌های مرتبط با کووید ۱۹ کار گسترده‌ای را شروع کرده است، دو تیم بسیار برجسته در شرکت‌های دانش بنیان در حال فعالیت هستند که من هم با آنها همکاری دارم، ما راه بسیار خوبی را پیش رفته ایم، در روزهای آینده خبر خوشی درباره واکسن خواهیم داشت. “

حالا مشتاقانه منتظر خبر خوش مسئولین ایرانی هستیم تا ملتی خسته از شنیدن اخبار  تورم و گرانی و همچنین فساد و بیکاری، این بار پس از سال‌ها خوشحال شوند. درست مثل زمانی که در فوتبال بر استرالیا غلبه کردیم و میلیون‌ها هموطن را در خیابان خوشحال دیدیم. یا وقتی آمریکا را در فوتبال شکست دادیم و از صمیم قلب گریستیم.

این بار نیز اگر خبر کشف واکسن کرونا توسط دانشمندان ایرانی اعلام شود شاید میلیون‌ها نفر در خیابان از خوشحالی برقصند و همدیگر را در آغوش بگیرند. اما اگر این خبر هم مانند بسیاری از وعده های اقتصادی دولت روحانی مانند کاهش قیمت دلار، خودرو و کالاهای اساسی در آینده‌ای که معلوم نیست کی زمانش فرا می‌رسد توخالی از آب در آید آنچنان ضربه‌ای بر اعتماد عمومی جامعه به بدنه حاکمیت وارد می‌شود که باید سال‌ها برای ترمیم‌اش صبر کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.