8
شهردار تبریز:

شهرداری‌ها و شوراهای فعلی، وارث مشکلات دوره‌های قبلی‌اند

  • کد خبر : 2217
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
شهرداری‌ها و شوراهای فعلی، وارث مشکلات دوره‌های قبلی‌اند
شهردار تبریز گفت: معضلات اقتصادی و بدهی ها در بیش‌تر شهرداری‌ها، مربوط به دوره‌های پیشین است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از شهریارنیوز، ایرج شهین باهر در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار بروجرد که در باغ صبا تبریز برگزار شد، اظهار کرد: شوراها و شهرداری‌های فعلی، وارث برخی معضلات دوره‌های قبلی هستند و مشکلات فعلی شهرداری‌ها و شوراها، بستگی به دوره‌های قبلی دارد.

وی ادامه داد: شهرهایی که در آن زیرساخت‌ها از قبل وجود داشته، با کمی کار می‌توان به پیشرفت‌های زیادی رسید اما در بعضی شهرها مشکلات اداری، بدهی‌ها و… موجب می‌شود تا زمان زیادی صرف برطرف کردن این مشکلات شود.

شهین باهر با اشاره به اینکه شهرداری تبریز بیشترین سقف پرداخت حقوق به کارکنانش را دارد، عنوان کرد: در شورای پنجم، روی سه محور اساسی کار شده که از جمله آن ها می توان به ساماندهی نیروها، بهره‌وری نیروهای مازاد و تسویه بدهی‌های شهرداری اشاره کرد.

وی افزود: شهرداری تبریز هزار و ۲۰۰ میلیارد انباشت بدهی از بابت وام و اوراق داشت که ما توانستیم سال قبل این بدهی‌ها را تسویه کنیم که بخشی از آن از طریق تهاتر با دولت بود.

شهردار تبریز یادآور شد: ما برای اولین بار در تبریز توانستیم برنامه پنج ساله تدوین کنیم و یک چشم انداز ۱۲ ساله هم داشته باشیم. در سال جاری این برنامه‌ها را دقیقاً عملیاتی کردیم و بودجه سال آینده نیز منطبق بر این برنامه است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.